Strona 1 z 1

2 Pytania odnośnie 1.9td aaz

: sob paź 17, 2009 15:45
autor: zaskro
Witam,
Mam mianowicie 2 pytania i liczę że znajdę tu na nie odpowiedź, może ktoś mi powiedzieć za co odpowiada i co kontroluje podłączony w tym miejscu kabelek?(zaznaczone czerwonym kółkiem) Mi do głowy przychodzi jedynie że może to być jakiś czujnik tylko nie wiem od czego.
Obrazek
Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki chciałbym wiedzieć za co jest odpowiedzialny i gdzie należało by go wpiąć?
Obrazek
Niedawno zakończył się swap silnika i to są 2 rzeczy których nie mogę rozwiązać, dodam że silnik pracuję równo i nie ma z nim jakichkolwiek problemów, nie licząc rzadkich bąbelków w wężykach idących od filtra paliwa, ale mam nadzieje że problem ten rozwiąże się sam przy najbliższej wymianie filtra paliwa na jesień :).
Pozdrawiam.

: sob paź 17, 2009 18:04
autor: munior
zaskro pisze:Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki T
To jest przewód zasilający zawór EGR ,daj sobie spokój z podłączaniem go ,silnik zasysa nim spaliny zasyfiając cały dolot .Co do wtyczki na pompie to na zdjęciu tego nie widać ale czy czasem kabel z tej wtyczki nie idzie do góry pompy ?Jeżeli tak to również część instalacji EGR . A tak na marginesie to masz Eko pompę bez mechanizmu LDA

: sob paź 17, 2009 18:35
autor: zaskro
Dzięki za odpowiedź,
Hmm, nie mam pojęcia w która stronę szedł ten kabel od pompy ale możliwe że jest tak jak mówisz. Wiem że to eko pompa, tak na marginesie to mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.

: sob paź 17, 2009 20:32
autor: munior
zaskro pisze:mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.
Pasuje bez problemów ,tylko koło pasowe trzeba przerzucić .Można też samą górę pompy z LDA przeszczepić

: ndz paź 18, 2009 15:14
autor: zaskro
Dzięki wielkie, będę próbował :)

: ndz paź 18, 2009 23:41
autor: t0mal
Nie do końca jest tak kolorowo, pompa z AAZ może mieć wyższą falę, pozatym przy przeszczepie góry pompy mogą pojawić się problemy bo w AAZ może być inna dźwignia dozownika, pozatym z korpusu pompy wystaje kołek ograniczający ruch dozownika, który trzeba ukroić.

[ Dodano: 18 Paź 2009 23:44 ]
No i nie wiem jak z osadzeniem bo w 1.6 jest krótsze przecież, no i z tego co widzę chyba bedziesz musiał przełożyć nurniki.

: wt paź 20, 2009 20:43
autor: maksiu654
dolanczan sie do pytania kolego do czego jest czujnik przy pompie
czy nie jest to przypadkiem zwiekszenie dawki paliwa??