2 Pytania odnośnie 1.9td aaz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2 Pytania odnośnie 1.9td aaz
Witam,
Mam mianowicie 2 pytania i liczę że znajdę tu na nie odpowiedź, może ktoś mi powiedzieć za co odpowiada i co kontroluje podłączony w tym miejscu kabelek?(zaznaczone czerwonym kółkiem) Mi do głowy przychodzi jedynie że może to być jakiś czujnik tylko nie wiem od czego.
Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki chciałbym wiedzieć za co jest odpowiedzialny i gdzie należało by go wpiąć?
Niedawno zakończył się swap silnika i to są 2 rzeczy których nie mogę rozwiązać, dodam że silnik pracuję równo i nie ma z nim jakichkolwiek problemów, nie licząc rzadkich bąbelków w wężykach idących od filtra paliwa, ale mam nadzieje że problem ten rozwiąże się sam przy najbliższej wymianie filtra paliwa na jesień .
Pozdrawiam.
Mam mianowicie 2 pytania i liczę że znajdę tu na nie odpowiedź, może ktoś mi powiedzieć za co odpowiada i co kontroluje podłączony w tym miejscu kabelek?(zaznaczone czerwonym kółkiem) Mi do głowy przychodzi jedynie że może to być jakiś czujnik tylko nie wiem od czego.
Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki chciałbym wiedzieć za co jest odpowiedzialny i gdzie należało by go wpiąć?
Niedawno zakończył się swap silnika i to są 2 rzeczy których nie mogę rozwiązać, dodam że silnik pracuję równo i nie ma z nim jakichkolwiek problemów, nie licząc rzadkich bąbelków w wężykach idących od filtra paliwa, ale mam nadzieje że problem ten rozwiąże się sam przy najbliższej wymianie filtra paliwa na jesień .
Pozdrawiam.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To jest przewód zasilający zawór EGR ,daj sobie spokój z podłączaniem go ,silnik zasysa nim spaliny zasyfiając cały dolot .Co do wtyczki na pompie to na zdjęciu tego nie widać ale czy czasem kabel z tej wtyczki nie idzie do góry pompy ?Jeżeli tak to również część instalacji EGR . A tak na marginesie to masz Eko pompę bez mechanizmu LDAzaskro pisze:Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki T
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Dzięki za odpowiedź,
Hmm, nie mam pojęcia w która stronę szedł ten kabel od pompy ale możliwe że jest tak jak mówisz. Wiem że to eko pompa, tak na marginesie to mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.
Hmm, nie mam pojęcia w która stronę szedł ten kabel od pompy ale możliwe że jest tak jak mówisz. Wiem że to eko pompa, tak na marginesie to mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pasuje bez problemów ,tylko koło pasowe trzeba przerzucić .Można też samą górę pompy z LDA przeszczepićzaskro pisze:mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Nie do końca jest tak kolorowo, pompa z AAZ może mieć wyższą falę, pozatym przy przeszczepie góry pompy mogą pojawić się problemy bo w AAZ może być inna dźwignia dozownika, pozatym z korpusu pompy wystaje kołek ograniczający ruch dozownika, który trzeba ukroić.
[ Dodano: 18 Paź 2009 23:44 ]
No i nie wiem jak z osadzeniem bo w 1.6 jest krótsze przecież, no i z tego co widzę chyba bedziesz musiał przełożyć nurniki.
[ Dodano: 18 Paź 2009 23:44 ]
No i nie wiem jak z osadzeniem bo w 1.6 jest krótsze przecież, no i z tego co widzę chyba bedziesz musiał przełożyć nurniki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości