2 Pytania odnośnie 1.9td aaz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaskro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 17, 2009 14:33
Lokalizacja: Giżycko / Toruń

2 Pytania odnośnie 1.9td aaz

Post autor: zaskro » sob paź 17, 2009 15:45

Witam,
Mam mianowicie 2 pytania i liczę że znajdę tu na nie odpowiedź, może ktoś mi powiedzieć za co odpowiada i co kontroluje podłączony w tym miejscu kabelek?(zaznaczone czerwonym kółkiem) Mi do głowy przychodzi jedynie że może to być jakiś czujnik tylko nie wiem od czego.
Obrazek
Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki chciałbym wiedzieć za co jest odpowiedzialny i gdzie należało by go wpiąć?
Obrazek
Niedawno zakończył się swap silnika i to są 2 rzeczy których nie mogę rozwiązać, dodam że silnik pracuję równo i nie ma z nim jakichkolwiek problemów, nie licząc rzadkich bąbelków w wężykach idących od filtra paliwa, ale mam nadzieje że problem ten rozwiąże się sam przy najbliższej wymianie filtra paliwa na jesień :).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 17, 2009 18:04

zaskro pisze:Drugie pytanie dotyczy kabelka wychodzącego z turbosprężarki T
To jest przewód zasilający zawór EGR ,daj sobie spokój z podłączaniem go ,silnik zasysa nim spaliny zasyfiając cały dolot .Co do wtyczki na pompie to na zdjęciu tego nie widać ale czy czasem kabel z tej wtyczki nie idzie do góry pompy ?Jeżeli tak to również część instalacji EGR . A tak na marginesie to masz Eko pompę bez mechanizmu LDA


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
zaskro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 17, 2009 14:33
Lokalizacja: Giżycko / Toruń

Post autor: zaskro » sob paź 17, 2009 18:35

Dzięki za odpowiedź,
Hmm, nie mam pojęcia w która stronę szedł ten kabel od pompy ale możliwe że jest tak jak mówisz. Wiem że to eko pompa, tak na marginesie to mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 17, 2009 20:32

zaskro pisze:mam u siebie pompę z grzybkiem czyli tak zwanym LDA ze starego 1.6 TD JR(silnik z golfa II) który to siedział w tym passacie wcześniej i tak się zastanawiam czy było by możliwe zeswapować również pompę paliwa? Tak żeby pasowała do tego aaz.
Pasuje bez problemów ,tylko koło pasowe trzeba przerzucić .Można też samą górę pompy z LDA przeszczepić


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
zaskro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 17, 2009 14:33
Lokalizacja: Giżycko / Toruń

Post autor: zaskro » ndz paź 18, 2009 15:14

Dzięki wielkie, będę próbował :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz paź 18, 2009 23:41

Nie do końca jest tak kolorowo, pompa z AAZ może mieć wyższą falę, pozatym przy przeszczepie góry pompy mogą pojawić się problemy bo w AAZ może być inna dźwignia dozownika, pozatym z korpusu pompy wystaje kołek ograniczający ruch dozownika, który trzeba ukroić.

[ Dodano: 18 Paź 2009 23:44 ]
No i nie wiem jak z osadzeniem bo w 1.6 jest krótsze przecież, no i z tego co widzę chyba bedziesz musiał przełożyć nurniki.



maksiu654
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:17
Lokalizacja: okolice wro

Post autor: maksiu654 » wt paź 20, 2009 20:43

dolanczan sie do pytania kolego do czego jest czujnik przy pompie
czy nie jest to przypadkiem zwiekszenie dawki paliwa??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości