Kolego Karambol rzeczywiście możesz iść do nich i zagadać bo firma -nie drucik i powinieneś sprawę pozytywnie załatwić.
Co do samego aku - to wszystkie jego parametry masz ok

to raczej problem z autem skoro Ci wysiadł.
Sprawdziłeś czy może nie pęknięty itp.. czy ma w sobie elektrolit.. wyciągnij- odkręć korasy i zajrzyj do środka. Jak brakuje to zalej woda demi i podładuj. Później zaś sprawdź jakie masz ładowanie u siebie na aku...
Zacytuję kolegę ,, nie pamiętam którego już
Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciazenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkie rozładowany, jezeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
sie do doładowania. Ale pomiar powinien byc zrobiony na odpietych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jezeli po jeździe zgasisz autko i na zapietych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.