ALH Problem z palniem, jakie ustwienia w Vagu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ejozwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt paź 16, 2009 11:19
Lokalizacja: Mazowieckie

ALH Problem z palniem, jakie ustwienia w Vagu

Post autor: ejozwa » pt paź 16, 2009 11:28

Witam postaram się sie opisać mój problem jak najdokładniej. Samochód taki ja w temacie oznaczenie silnika ALH ciężko pali po nocy lub jak dłuższy czas postoi i ostygnie, czyli muszę go kręcić jakieś 5-6s. żeby załapał a jak zapali to jest chmura niebieskiego dymu. Pochodzi chwile i juz nie dymi. i w jeździe wszystko jest ok, czyli ma buta nie kopci na czarno przy dużych obrotach itp. Kąt wtrysku ustawiony wczoraj na Vag-u 49-52. Wcześniej był 32 i tez podobne objawy były z paleniem rano czy by mu ustawił 32 czy 72 kąt. Jeszcze jedna sprawa słyszałem jak pali ciepły ten silnik ALH w innym Golfie to można powiedzieć ze od razu zapala u mnie jest trochę gorzej czyli jak jest ciepły tez jakieś 1-1,5sek i dopiero łapie ale nie od strzału tylko torszke gorzej. Wiec moja prośba może ktoś jest mi w stanie cos podpowiedzieć, może ktoś miał juz podobny problem. Pozdrawiam

Jescze dawka paliwa ustwiona na 2,2mg/R czy nie za małą nie pwoienna byc wieksza????

Jaka powinna byc temperatura paliwa przy rozgrzanym silniku u mnie jakies 27 C.

Jescze rano chcialem jedna rzecz sprawdzic odpiałem mu kostke do czujnika temperatury cieczy a kontrolka swiec zarowych ta sama rekacja co na podłączonym czujniku zara po sek zgasła. a powinna sie palic jak czas.



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pt paź 16, 2009 11:44

Z dawką paliwa którą podałeś jest tak np. 6.0 mg/R. mała dawka a 2.2 mg/R bardzo duża dawka. W ALH z reguły jest 3.6-4.0mg/R.
Skoro kopci na niebiesko to spala olej ale ciężko tak coś stwierdzić. Zapodaj logi dynamiczne i statyczne i będziemy wtedy coś diagnozować.

PS> Napewno 2.2mg/R to nie mała :grin:
To 27*C co podałeś to zapewne jest temperatura w dolocie.
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 11:46 przez neox, łącznie zmieniany 2 razy.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

ejozwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt paź 16, 2009 11:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: ejozwa » pt paź 16, 2009 12:00

Oki kolego neox , Tylko powiedz mi jak mam zrobic te logi dymnamiczne i statyczne nigdy tego nie robilem wiec sie pytam bo za super specjalista Vaga nie jestem. A mniej wiecej sie orejntuje na w Wagu co gdzie jest :) To jakbys mogl to podwiedz to zrobie to jak najszybciejej z zpodam te logi :)



Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » pt paź 16, 2009 12:26

Masz tu link do filmu... było wiele razy poruszane na forum w dziale diagnostyka

http://www21.zippyshare.com/v/72024135/file.html
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 12:26 przez grzybsi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: ALH Problem z palniem, jakie ustwienia w Vagu

Post autor: PinkFloyd » pt paź 16, 2009 21:03

ejozwa pisze:Witam postaram się sie opisać mój problem jak najdokładniej. Samochód taki ja w temacie oznaczenie silnika ALH ciężko pali po nocy lub jak dłuższy czas postoi i ostygnie, czyli muszę go kręcić jakieś 5-6s. żeby załapał a jak zapali to jest chmura niebieskiego dymu. Pochodzi chwile i juz nie dymi. i w jeździe wszystko jest ok, czyli ma buta nie kopci na czarno przy dużych obrotach itp. Kąt wtrysku ustawiony wczoraj na Vag-u 49-52. Wcześniej był 32 i tez podobne objawy były z paleniem rano czy by mu ustawił 32 czy 72 kąt. Jeszcze jedna sprawa słyszałem jak pali ciepły ten silnik ALH w innym Golfie to można powiedzieć ze od razu zapala u mnie jest trochę gorzej czyli jak jest ciepły tez jakieś 1-1,5sek i dopiero łapie ale nie od strzału tylko torszke gorzej. Wiec moja prośba może ktoś jest mi w stanie cos podpowiedzieć, może ktoś miał juz podobny problem. Pozdrawiam

Jescze dawka paliwa ustwiona na 2,2mg/R czy nie za małą nie pwoienna byc wieksza????

Jaka powinna byc temperatura paliwa przy rozgrzanym silniku u mnie jakies 27 C.

Jescze rano chcialem jedna rzecz sprawdzic odpiałem mu kostke do czujnika temperatury cieczy a kontrolka swiec zarowych ta sama rekacja co na podłączonym czujniku zara po sek zgasła. a powinna sie palic jak czas.
U mnie było tak samo zregenerowałem rozrusznik mimo ze wydawało mi sie ze jest dobry - nie tylko wymiana tulei ale i szczotko trzymacza i szczotek mimo ze sa dobre, na koncu sa lekko przegrzane o dalej był taki efekt, wiec regeneracja kompletna z wymiana szczotek + aku min o prodzie 640Ah wg ( EN) na ciepło palił juz od kopa ale nia zimno zeszło do 2 sek, podniosłem dawke startowa na maxa i w adaptacjach bok 12 świece żarowe ustawiłem na 32680 i pali juz od kopa, poza tym ustawiłem kąt wtrysku na 51.
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 21:04 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt paź 16, 2009 23:16

w 100% zgadzam sie z przedmowca tez jestem po takich zabiegach i ostatnie dni (temp -2-0) pokazaly ze sie oplacilo pali od kopa



ejozwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt paź 16, 2009 11:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: ejozwa » pt paź 16, 2009 23:41

to znaczy mi tez sie wydaje ze rozrusznik jest dobry :) kolego PinkFloyd ile taka regenracja kompletna rozrusznika wyniosłała ? A co dawek tez mu w Vagu podnioslem w kanale 05 na maksa. a w kanale 12 tez mozna posniesc a za co on odpowiada ???????
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 23:42 przez ejozwa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt paź 16, 2009 23:44

ejozwa pisze:to znaczy mi tez sie wydaje ze rozrusznik jest dobry :) kolego PinkFloyd ile taka regenracja kompletna rozrusznika wyniosłała ? A co dawek tez mu w Vagu podnioslem w kanale 05 na maksa. a w kanale 12 tez mozna posniesc a za co on odpowiada ???????
Ja za kompletną zapłaciłem 180zł i rozrusznik chodzi jka szlifierka- ma tak szybko chodzic ze nie odróżnisz czasu suwów silnika , kanał 12 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253&start=0
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 23:45 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



ejozwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt paź 16, 2009 11:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: ejozwa » sob paź 17, 2009 00:00

w poniedzialek wykrece rozrusznik i dam do regenracji a z tym kanalem 12 popatrze jutro rano jak bedzie zimno moze tam cos jest nie tak :)
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:00 przez ejozwa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob paź 17, 2009 00:02

ejozwa pisze:w poniedzialek wykrece rozrusznik i dam do regenracji a z tym kanalem 12 popatrze jutro rano jak bedzie zimno moze tam cos jest nie tak :)
Najpierw rozrusznik, sprawdz stan akumulatora i połaczenia masowe, na koniec zmien w 12 na 32680 i zapisz i bedzie ok



ejozwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt paź 16, 2009 11:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: ejozwa » sob paź 17, 2009 00:10

Dzieki za zaintresowanie temtem kolego PinkFloyd, tylko z tymi siwecami mam maly problem zobacz moj drogi temat jakbys mogl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3281382#3281382
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:11 przez ejozwa, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości