Strona 1 z 2
spalanie w mk2 gtd
: sob paź 10, 2009 20:01
autor: bartekpekin
witam posiadam golfa mk2 1.6 gtd+ic jakies pare miesiecy temu zmienilem turbawke z k14 na k24 i spalanie bylo ok 5-7 na 100 km i wzialem sie ostatnio za pompe paliwa kolega podrzucil mipomysl zeby zdjac ten dekielek z pompyi obrocic membranka o itak zrobilem tylko nie zaznaczylem sobie jak byla zanim ja przekrecilem ale wszystko bylo ok samochod mial lepszego kopa znacznie lepszego.ale spalanie wzroslo dramatycznie nawet pod 9 litrow podchodzina 100 km.zadnych wyciekow niema silnik kopci dosc mocno powyzej 4 tys wtryski nie sprawdzane pozatym wszystko ok
: sob paź 10, 2009 20:05
autor: mrozoo
to podnies tez cisnienie doladowania na tyle zeby po osiagnieciu max boosta nei bylo za toba zadnego dymu
: ndz paź 11, 2009 19:20
autor: BENITO
Coś masz nie tak skoro ci pali 9 litrów, dużo za dużo paliwa i poszukał bym gdzieś wycieku. najprawdopodobniej popękane wężyki przelewowe od wtrysków.
: ndz paź 11, 2009 22:25
autor: bartekpekin
niema zadnych wyciekow po obruceniu membranki w pompie spalaniue takl wzroslo tylko niewiem w jakim byla polozeniu zanim ja przekrecilem moze ma ktos foto jak powinna byc
: pn paź 12, 2009 06:53
autor: BENITO
To może lejesz kiepskie paliwo że ci tak pali. Moim zdaniem jest to niemożliwe, chyba że dowaliłeś dawkę paliwa na maksa i cały czas butujesz, ale wtedy wyżre ci niebawem tłoki.
Jest jeszcze jedna opcja, zaciął ci się bolec regulujący dawkę paliwa w LDA.
: wt paź 13, 2009 19:20
autor: bartekpekin
nie butuje samochodu wczoraj zatankowalem 12 litrow paliwa i zrobilem na tym 150 km wczesniej robilem przy takiej jezdzie ponad 200.samochod moze minimalnie jest slabszy powyzej 3000 obr/min nie wchodzi na obroty jak kiedys.zmiany jakie wprowadzilem w pompie to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc w niej jest taka dziurka
: wt paź 13, 2009 21:48
autor: JABcok20
moze pompa jest bez boost pina tylko zwykly.
takiego przekrecil i rysik na chama wyszedl i sie skrzywil i tak pozostal?
: wt paź 13, 2009 22:05
autor: munior
bartekpekin pisze:to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc
Wyjmij sobie tę membranę z pinem(tylko przed wyjęciem sobie zaznacz) ,na stozku będzie wyrazny znak w postaci rysy ok 6mm .To jest najprostrzy sposób na powrót do pierwotnego ustawienia .Ale w sumie to dziwne że po tej zmianie pali ci o dwa litry więcej ,niema nic za darmo większa moc =wieksze spalanie ,ale bez przesady.Niektórzy mają ciężką nogę ale 1,6 td nawet przy cięzkiej nodze nie powinien spalić aż tyle
: wt paź 13, 2009 22:38
autor: arwam
munior, tutaj winny jest styl jazdy
właściciel naciska pedał gazu tak jak przed zmianą z tym że teraz jak naciśnie tak samo to paliwa idzie znacznie więcej.
rada prosta. delikatniej traktować pedał gazu.
Mój AAZ jak ja nim jeździłem momi że miał pompę wtryskową 11mm kiedy nim ja jeździłem zazwyczaj mieściłem się w 5,5-6 max na 100km
kolego który go ode mnie wziął a nie było w nic z min robione tylko ograniczony skok pedału gazu stwierdził że mu pali w granicach 10l/100km
a brał silnik ode mnie razem ze skrzynią biegów
: wt paź 13, 2009 23:52
autor: grandi
Co to za silnik GTD jestm ciekawy bo GTD to wersja wyposażenia a K 14 byly montowane w 1V
: śr paź 14, 2009 22:32
autor: bartekpekin
pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod
[ Dodano: 14 Paź 2009 22:34 ]
grandi
ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak ty
: śr paź 14, 2009 22:47
autor: arwam
bartekpekin pisze:pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod
jak zwiększasz dawkę to żeby auto jeździło tak samo to już się delikatniej używa gazu bo to wtedy normalne jest że jak przed regulacją naciskałeś na powiedzmy 3/4 skoku pedłau gazu i po zwiększeniu dawki to przy takim samym naciśnięciu pedału paliwa już idzie więcej ponieważ górna granica wydajności pompy została podniesiona
: czw paź 15, 2009 00:44
autor: grandi
bartekpekin pisze:ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak ty
Skąd mamy wiedzieć co tam masz inaczej spali 1V a inaczej SB nie , tylko to wynika z twojej niewiedzy w oznaczeniu silnika GTD

: czw paź 15, 2009 20:03
autor: A_X_E
na wtryskach masz koncowki:) 1 kosztuje 20 zl:) ja mialem to samo zajechaly mi sie i ropa lala sie strumieniami:) zobacz w jakim sa stanie i zmien je:)