Strona 1 z 3
problem z wtryskami
: sob paź 10, 2009 08:01
autor: bajdzik90
Czy z ostatniego wtrysku tym przewodem przepływowym ma iść paliwo do pomby czy nie? bo jak ja go ściągne to nie idzie od wtrysku do pompy tylko od pompy do wtrysku.
: sob paź 10, 2009 11:52
autor: pawel21_5
Na wtrysku tym pierwszym od strony rozrzadu masz jedna koncowke zaslepiona tzn nalozony jest tylko taki kapturek a drugi idzie wezykiem do nastepnego wtrysku. I od ostatniego wstrysku wychodzi ci wezyk do pompy i tyle
: sob paź 10, 2009 17:26
autor: bajdzik90
wiem wiem tylko chodzi mi czy paliwo tym ostatnim eżykiem powinno isc z pompy do wtrysku czy z wtrysku do pompy.
: sob paź 10, 2009 17:43
autor: arwam
bajdzik90,
tym wężykiem jest odprowadzany nadmiar paliwa a raczej przeciek spod iglicy, oraz przedmuchy.
a mieszanina
idzie od wtryskiwacza do pompy
: sob paź 10, 2009 19:11
autor: bajdzik90
to u mnie jak ściągnę ten wężyk to sie leje na wolnych obrotach z pompy w kierunku wtryskiwacza
czemu tak?
: sob paź 10, 2009 20:14
autor: munior
bajdzik90 pisze:to u mnie jak ściągnę ten wężyk to sie leje na wolnych obrotach z pompy w kierunku wtryskiwacza
czemu tak?
A temu że jest to powrót nadmiaru paliwa zarówno z pompy jak i wtryskiwaczy do zbiornika ,tak ma być nie szukaj dziury w całym...
: ndz paź 11, 2009 03:26
autor: bajdzik90
munior pisze:A temu że jest to powrót nadmiaru paliwa zarówno z pompy jak i wtryskiwaczy do zbiornika ,tak ma być nie szukaj dziury w całym...
Dzięki
:) to szukam gdzie indziej wysokiego spalania. Dziś byłem u mechanika i mi powiedział ze duże spalanie też może być przez turbine, że jakieś tam cięgna mogą być poprzestawiane. wiecie coś o tym?
: ndz paź 11, 2009 07:26
autor: arwam
bajdzik90 pisze:Dziś byłem u mechanika i mi powiedział ze duże spalanie też może być przez turbine, że jakieś tam cięgna mogą być poprzestawiane. wiecie coś o tym?
niech nie chrzani tylko sie przyzna że sie nie zna, w silnikach JR turbo nie ma żadnych cięgien, ani K24 ani T3.
wina wysokiego spalania wyłączając styl jazdy to uszkodzony termostat, uszkodzone wtryskiwacze lub pompa wrtryskowa, zły kąt wtrysku lub przestawiony rozrząd,
jeśli silnik nie jest bardzo słaby to turbo bym zasotawił w spokoju
: ndz paź 11, 2009 10:41
autor: bajdzik90
to jest taki starszy mechanik już, w jakiś starych dieslach jest ponoć dobry. TYlko tak rozrz ądu nikt nie ruszał, kąta wtrysku też nie, pompa jest ta sama co była a spalanie jest duże ok 7 l/100 km. a jeżdzę w miare ekonomicznie. a i wtryskiwaczy też nikt nie ruszał a ten mechanik stwierdził ze nie leją. arwam co z tym czynić?
: ndz paź 11, 2009 10:52
autor: kkolekk
zacznij od wymiany filtrów
: ndz paź 11, 2009 13:08
autor: bajdzik90
filtry juz wymienione. Wlałem też środek na przeczyszczenie układu paliwowego.
: ndz paź 11, 2009 13:15
autor: kkolekk
jak jeździsz to kopci bardziej niż wcześniej
: ndz paź 11, 2009 13:48
autor: bajdzik90
po zalaniu tego środka to troszkę mniej, ale nie jest to jakaś duża różnica. Bo dyma puszczał przy redukcjach itp ale jak już wejdzie na obroty to praktycznie dymku nie ma.
: ndz paź 11, 2009 14:12
autor: kkolekk
czyli dawka jest podniesiona bo inaczej prawie wogule by nie dymił mój zanim zaczełem się bawić wogule nie kopcił a teraz tylna klapa jest cały czas czarna