problem z wtryskami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

problem z wtryskami

Post autor: bajdzik90 » sob paź 10, 2009 08:01

Czy z ostatniego wtrysku tym przewodem przepływowym ma iść paliwo do pomby czy nie? bo jak ja go ściągne to nie idzie od wtrysku do pompy tylko od pompy do wtrysku.



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » sob paź 10, 2009 11:52

Na wtrysku tym pierwszym od strony rozrzadu masz jedna koncowke zaslepiona tzn nalozony jest tylko taki kapturek a drugi idzie wezykiem do nastepnego wtrysku. I od ostatniego wstrysku wychodzi ci wezyk do pompy i tyle :bigok:



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » sob paź 10, 2009 17:26

wiem wiem tylko chodzi mi czy paliwo tym ostatnim eżykiem powinno isc z pompy do wtrysku czy z wtrysku do pompy.



arwam

Post autor: arwam » sob paź 10, 2009 17:43

bajdzik90,

tym wężykiem jest odprowadzany nadmiar paliwa a raczej przeciek spod iglicy, oraz przedmuchy.

a mieszanina :grin: idzie od wtryskiwacza do pompy



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » sob paź 10, 2009 19:11

to u mnie jak ściągnę ten wężyk to sie leje na wolnych obrotach z pompy w kierunku wtryskiwacza :( czemu tak?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob paź 10, 2009 20:14

bajdzik90 pisze:to u mnie jak ściągnę ten wężyk to sie leje na wolnych obrotach z pompy w kierunku wtryskiwacza :( czemu tak?
A temu że jest to powrót nadmiaru paliwa zarówno z pompy jak i wtryskiwaczy do zbiornika ,tak ma być nie szukaj dziury w całym...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » ndz paź 11, 2009 03:26

munior pisze:A temu że jest to powrót nadmiaru paliwa zarówno z pompy jak i wtryskiwaczy do zbiornika ,tak ma być nie szukaj dziury w całym...
Dzięki :):) to szukam gdzie indziej wysokiego spalania. Dziś byłem u mechanika i mi powiedział ze duże spalanie też może być przez turbine, że jakieś tam cięgna mogą być poprzestawiane. wiecie coś o tym?



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 07:26

bajdzik90 pisze:Dziś byłem u mechanika i mi powiedział ze duże spalanie też może być przez turbine, że jakieś tam cięgna mogą być poprzestawiane. wiecie coś o tym?
niech nie chrzani tylko sie przyzna że sie nie zna, w silnikach JR turbo nie ma żadnych cięgien, ani K24 ani T3.
wina wysokiego spalania wyłączając styl jazdy to uszkodzony termostat, uszkodzone wtryskiwacze lub pompa wrtryskowa, zły kąt wtrysku lub przestawiony rozrząd,
jeśli silnik nie jest bardzo słaby to turbo bym zasotawił w spokoju



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » ndz paź 11, 2009 10:41

to jest taki starszy mechanik już, w jakiś starych dieslach jest ponoć dobry. TYlko tak rozrz ądu nikt nie ruszał, kąta wtrysku też nie, pompa jest ta sama co była a spalanie jest duże ok 7 l/100 km. a jeżdzę w miare ekonomicznie. a i wtryskiwaczy też nikt nie ruszał a ten mechanik stwierdził ze nie leją. arwam co z tym czynić?



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz paź 11, 2009 10:52

zacznij od wymiany filtrów



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » ndz paź 11, 2009 13:08

filtry juz wymienione. Wlałem też środek na przeczyszczenie układu paliwowego.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz paź 11, 2009 13:15

jak jeździsz to kopci bardziej niż wcześniej



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » ndz paź 11, 2009 13:48

po zalaniu tego środka to troszkę mniej, ale nie jest to jakaś duża różnica. Bo dyma puszczał przy redukcjach itp ale jak już wejdzie na obroty to praktycznie dymku nie ma.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz paź 11, 2009 14:12

czyli dawka jest podniesiona bo inaczej prawie wogule by nie dymił mój zanim zaczełem się bawić wogule nie kopcił a teraz tylna klapa jest cały czas czarna



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości