wymiana silnika czy reanimacja starego jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
wymiana silnika czy reanimacja starego jr
Cześć wszystkim.
Kupiłem jetkę z jr-em pod maską, poprzedni właściciel mówił że silnik na wykończeniu...ale, zacząłem się bawić z pompą, LDA i większa dawka, silnik nie do poznania lecz, kopci jakby ktoś ognisko z oponami palił, (ale przed kręceniem nieznacznie mniej kopcił) aha i silnik po przejechaniu ok 2000km po zmianie oleju, tego oleju już na bagnecie prawie nie ma (pojechałem po bandzie bo wlałem lotosa, następny będzie lepszy)... a wycieków z motora zero. prędkość max po rozbujaniu ok 150, a jp mojego ojca wydaje się mocniejszy. Możę turbo padaka??
To jest mój pierwszy diesel, także może mi się coś wydawać, wcześniej jeździłem 1.8pf
Moje pytanie brzmi czy jest sens to robić, a jak tak, to co robić?? czy brać od kumpla cały silnik i od podstaw go modzić, podobno uszczelka pod głowica walnięta, to od razu wstawiłbym od 1.9 metalową, kupiłem na dniach IC od bmw 2.5tds będzie taki??
Kupiłem jetkę z jr-em pod maską, poprzedni właściciel mówił że silnik na wykończeniu...ale, zacząłem się bawić z pompą, LDA i większa dawka, silnik nie do poznania lecz, kopci jakby ktoś ognisko z oponami palił, (ale przed kręceniem nieznacznie mniej kopcił) aha i silnik po przejechaniu ok 2000km po zmianie oleju, tego oleju już na bagnecie prawie nie ma (pojechałem po bandzie bo wlałem lotosa, następny będzie lepszy)... a wycieków z motora zero. prędkość max po rozbujaniu ok 150, a jp mojego ojca wydaje się mocniejszy. Możę turbo padaka??
To jest mój pierwszy diesel, także może mi się coś wydawać, wcześniej jeździłem 1.8pf
Moje pytanie brzmi czy jest sens to robić, a jak tak, to co robić?? czy brać od kumpla cały silnik i od podstaw go modzić, podobno uszczelka pod głowica walnięta, to od razu wstawiłbym od 1.9 metalową, kupiłem na dniach IC od bmw 2.5tds będzie taki??
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
no dobra, jeżeli rzeczywiście by tak było, że to turbina. Może to być powodem kopcenia i zjadania oleju??
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 20:15 przez andrzejf1989, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
ok, wezmę się za robotę tego, tylko powiedz mi, co kupować i zmieniać po kolei?? tamten drugi silnik i tak wezmę, także zapas jak coś jest na dalsze lata. Turbina przy tym co che kupić ma oznaczenie kkk, a tą co ja mam nie znalazłem oznaczeń, będzie jakaś różnica przy montarzu??
kolego arwam gdzie znajduje się Żurawica, w podkarpackim czy w świętokrzyskim, bo jeżeli byś pozwolił, to może wpadłbym do Ciebie na małe oględziny tego silnika??
kolego arwam gdzie znajduje się Żurawica, w podkarpackim czy w świętokrzyskim, bo jeżeli byś pozwolił, to może wpadłbym do Ciebie na małe oględziny tego silnika??
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 18:18 przez andrzejf1989, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
andrzejf1989,
dokladnie tak jak arwam pisze zdjac gore i zobaczyc co jest grane z blokiem i glowica zazwyczaj wystarczy szwedzki remont i auto hasa(ja tak mam zrobione)
jesli tu masz garreta t3 to do tej kkk(jesli to k14) nie bedzie pasowala rura dolotu bodajze i kolanko od turba do kolektora dolotowego
dokladnie tak jak arwam pisze zdjac gore i zobaczyc co jest grane z blokiem i glowica zazwyczaj wystarczy szwedzki remont i auto hasa(ja tak mam zrobione)
jesli tu masz garreta t3 to do tej kkk(jesli to k14) nie bedzie pasowala rura dolotu bodajze i kolanko od turba do kolektora dolotowego
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 21:13
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości