Wymiana rozrządu, dobry zestaw ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
awo250
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 10, 2009 17:54
Lokalizacja: Rzeszów

Wymiana rozrządu, dobry zestaw ?

Post autor: awo250 » pt paź 09, 2009 11:37

Witam mam zamiar zmienić rozrząd i mam pytanie co sądzicie o tym zestawie?
golf IV tdi silnik ASV 2000 r.


http://www.allegro.pl/item766616453_roz ... _audi.html



Awatar użytkownika
awo250
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 10, 2009 17:54
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: awo250 » pt paź 09, 2009 11:48

dzwoniłem do nich i powiedzieli ze do tego silnika, moge podjechać do nich i zobaczyć ten zestaw, tylko na co zwrócić uwagę? jak odróżnić podróbę?



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » sob paź 10, 2009 15:38

A to ciekawe bo robiłem u siebie rozrząd i z Luka/INY są 2 rodzaje rozrządu w zależności od kształtu ząbków paska....



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob paź 10, 2009 16:34

Za 700zł mozna juz kupic oryginał więc wcale bym nie powiedział ze ta cena jest niska.
awo250, Jak chcesz to dam Ci namiar na te części.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob paź 10, 2009 17:08

Mimo wszytsko to sporo kasy. Cena moze i ni ejest zla ale mysle ze wystarczy wymienic czasami sam pasek a rolki przesmarowac lub pasek i rolki bez pompy wodnej lub pasek i rolka napinajaca tylko. Kombinacje mozna zastosowac rozne. Wazne zeby wymienic pasek bo to on peka.Jak rolka zacznie swiszczec to uslyszysz ale niczym to nie grozi poprostu bedzie swiszczec i jeszcze sporo mozna km zrobic na tym. JA tam wymieniam sam pasek a w rolkach wyciagam uszczelniacz i dokladam smaru lun szczykawka aplikuje smar.

Co do paska to wszyscy na naecie podaja z esprzedaja paski wzmacniane otoz byly wersje do pewnego nr silnika ktore mialy nieco inne podzesplu( plastikowe rolki) i tam pasek byl zwykly a wzmocniony np conti to CT1044.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości