

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo się nie załącza tylko pracuje cały czas - nie ma czegoś takiego jak "załączenie turbo", po prostu od danego momentu wzrasta jego efektywność, w TDI z reguły od +/- 900 rpm do około 2000 rpm (w zależności od modelu może to być nawet 1700 rpm albo 2200 rpm) jest tzw. turbodziura i nie ma w tym nic dziwnego, dopiero przy efektywnej pracy turbiny czuć tzw. pociągnięcie, nie porównuj pracy silnika fiatowskiego 1.7 TD bo ma zupełnie inną charakterystykę, znaczy się gorsząbany775 pisze: a po za tym spoko prawie zero kopcenia ,,malo pali ,,chyba,, trasa polska wlochy srednio 4.8 litra
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości