Strona 1 z 1

Zamiana n75 na N18

: czw paź 08, 2009 21:17
autor: ewaldino
Witam, wczoraj byłem na disgnostyce w dynosofcie i wyszło z logów że turbo póxno wstaje, okazało się że gubi gdzies podciśnienie lub zaworek N75 walnięty. Dzisdiaj podmieniłem go z N18 i nie te auto wyrywa od dołu masakrycznie, przy butowaniu i zmianie nie ma zmulenia jak było przedtem. Teraz pytanie .. czy te zaworki różnią się między sobą znacznie ?? czy moge narazie smigać na zamienionych do czasu gdy nie wyczyszcze obecnoego lub nie kupie nowego N75 ?? ps. chciałem coś poszukaj w szukajce ale od kilku dni nie znajduje mi żadnych haseł, coś sie porabało :kac:

: czw paź 08, 2009 21:28
autor: leon79
one są blizniacze -jakis czas mozesz jezdzic.

: czw paź 08, 2009 21:37
autor: ewaldino
Tylko pytanie jak długo ? dzień, tydzień? sprawdzałem numery części różnią sie tylko literką "A" zastanawia mnie czy coś nie padnie, bo pod jakimś względem muszą się różnić ... no chyba że tylko tą literką i kolorem łebka :hmm:

: czw paź 08, 2009 21:39
autor: leon79
mysle ze po tyg jazdy nic sie nie stanie.

: czw paź 08, 2009 21:40
autor: damcio151
możesz jeździć tak cały czas

: czw paź 08, 2009 22:03
autor: ewaldino
Ogólnie na EGR mi nie zależy i tak zastanawiam się nad jego zaslepieniem :grin:

: pt paź 09, 2009 13:12
autor: Sztomel
ewaldino pisze:zastanawiam się
nie ma się co zastanawiać tylko zrealizować zamiar ale przedtem wyczyścić z nagaru kolektor ssący by miało to jakiś sens.