Strona 1 z 8

Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

: śr paź 07, 2009 15:54
autor: pablo4451
Tak jak w temacie, przy jakich obr wyraznie czuc doładowanie silnika ??? przy ilu obr zwijają sie wasze 1.6TD ????? prosze o wasze odp kazda sie dla mnie liczy bez znaczenia jeki silnik czy jr sb itd chodz najbardziej interesuje mnie JR z turbem KKK. Pozdrawiam :grin:

[ Dodano: 07 Paź 2009 17:34 ]
ma ktoś jakies informacje ??? :)

: śr paź 07, 2009 17:50
autor: grandi
Jak mam obroty przed 2 tys. to słyszę jak fajnie pracuje t łumik końcowy a jak już przekroczę te 2200 to czuje jak idzie do przodu

: śr paź 07, 2009 18:03
autor: bongo
2200-2300 obrotów :bigok:

: śr paź 07, 2009 18:16
autor: pablo4451
a Ty bongo jaki silnik masz ??? :)

[ Dodano: 07 Paź 2009 18:18 ]
SB sorki nie widziałem :)

[ Dodano: 07 Paź 2009 18:21 ]
Moze ktoś kto ma JR by wyraził swoją opinie na temat swego JR???

: śr paź 07, 2009 18:59
autor: jarekkoval
u siebie jakeis 2200
jezdzilem kiedys JR'em i faktycznie czuc mula na spodzie ale od 3k zaczynal ciagnac :)

: śr paź 07, 2009 19:05
autor: pablo4451
no mój JR ciągnie dopiero przy 3.100-3.200 i tak do 4.200 czuć ze sie zwija póżniej nie, jakby juz nie ciągnął tylko jak zwykły klekot to normalne ???

[ Dodano: 07 Paź 2009 19:07 ]
może z zaworem WG coś nie tak ze tak pózno czuc ze sie zbiera i tak krótko sie zbiera :(

: czw paź 08, 2009 13:49
autor: Michał_1977
Brakuje mu paliwa!
Jak nie podlejesz paliwem,to nie będzie to to hulało.

: czw paź 08, 2009 14:33
autor: pablo4451
No ale wydaje mie sie ze dawka paliwa jest wystarczająca, jak wybiłem katalizator to zaczął sie zwijać jak zły, co prawda doładowanie było czuc póżno tak jak teraz ale lepiej sie zwijał a teraz znowu słabiej. To jedynym wyjściem jest zwiększenie dawki paliwa ????????? o ile trzeba przekręcić śrube regulującą dawke paliwa ????

[ Dodano: 08 Paź 2009 16:07 ]
Wczesniej ktos pisał ze 1/6 obrotu śrubą... To prawda ???

: czw paź 08, 2009 17:07
autor: mrozoo
zwieksz dawke o 180stopni wzgledem tego co jest, automatycznie wzrosna ci obroty, z boku pompy bedziesz mial taka srube ze sprezynka [wykrecajac zmniejszasz obroty]... Nastepnie wyjmij LDA i przestaw go tak aby bolec poruszal sie w miejscu gdzie jest nawiekszy skos...

: czw paź 08, 2009 17:27
autor: pablo4451
mrozoo co to jest te LDA ???? bo ja troche laik jestem jeszcze :) :grin: to ten zawór westgate ???czy co ??? :) bo ja mam 1.6 GTD (JR) a nie 1.9

: czw paź 08, 2009 19:04
autor: munior
LDA to mechanizm w pompie pozwalający zwiększyć dawkę paliwa gdy rośnie ciśnienie doładowania Tu jest wszystko na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda

: czw paź 08, 2009 20:17
autor: Dziku VR6
JastrzabVW pisze:Silnik JR skrzynia 4T zaczyna ciągnąć czuć przyspieszenie powyzej 3000 nie mam obrotka ale tak jakoś wyjdzie..... jest jakiś sposob zeby szybciej czuć kopa??
zmien turbine na miejszą typu k14 lub t2 bedziesz czul kopa od 2000 ale uz go tracil przy okolo 4tys, jak chcesz minimalnie wczesniej poczuc to to podlej paliwem :bigok:

: czw paź 08, 2009 21:52
autor: Michał_1977
Dzikuvip, zdziwiłbyś się jak byś zobaczył do ilu obrotów ciągnął mój silnik jak miałem K-14 i modzoną pompę 9mm.

: pt paź 09, 2009 11:37
autor: Lukas-182
Mój przerobiony JP na turbinie Garrett T3 i wydechu 2 cale (nie całkowity przelot, pozostał tylny tłumik) i innych standardowych modach forumowych :chytry: zaczyna ciągnąc od ok. 2500-2600, a ciśnienie robocze 1.5bara nabija przy ok. 3300-3400 i wtedy nie ma zmiłuj ciągnie do 4900-5000 ;)