Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

Post autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 15:54

Tak jak w temacie, przy jakich obr wyraznie czuc doładowanie silnika ??? przy ilu obr zwijają sie wasze 1.6TD ????? prosze o wasze odp kazda sie dla mnie liczy bez znaczenia jeki silnik czy jr sb itd chodz najbardziej interesuje mnie JR z turbem KKK. Pozdrawiam :grin:

[ Dodano: 07 Paź 2009 17:34 ]
ma ktoś jakies informacje ??? :)



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr paź 07, 2009 17:50

Jak mam obroty przed 2 tys. to słyszę jak fajnie pracuje t łumik końcowy a jak już przekroczę te 2200 to czuje jak idzie do przodu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr paź 07, 2009 18:03

2200-2300 obrotów :bigok:



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 18:16

a Ty bongo jaki silnik masz ??? :)

[ Dodano: 07 Paź 2009 18:18 ]
SB sorki nie widziałem :)

[ Dodano: 07 Paź 2009 18:21 ]
Moze ktoś kto ma JR by wyraził swoją opinie na temat swego JR???



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr paź 07, 2009 18:59

u siebie jakeis 2200
jezdzilem kiedys JR'em i faktycznie czuc mula na spodzie ale od 3k zaczynal ciagnac :)



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » śr paź 07, 2009 19:05

no mój JR ciągnie dopiero przy 3.100-3.200 i tak do 4.200 czuć ze sie zwija póżniej nie, jakby juz nie ciągnął tylko jak zwykły klekot to normalne ???

[ Dodano: 07 Paź 2009 19:07 ]
może z zaworem WG coś nie tak ze tak pózno czuc ze sie zbiera i tak krótko sie zbiera :(



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 08, 2009 13:49

Brakuje mu paliwa!
Jak nie podlejesz paliwem,to nie będzie to to hulało.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » czw paź 08, 2009 14:33

No ale wydaje mie sie ze dawka paliwa jest wystarczająca, jak wybiłem katalizator to zaczął sie zwijać jak zły, co prawda doładowanie było czuc póżno tak jak teraz ale lepiej sie zwijał a teraz znowu słabiej. To jedynym wyjściem jest zwiększenie dawki paliwa ????????? o ile trzeba przekręcić śrube regulującą dawke paliwa ????

[ Dodano: 08 Paź 2009 16:07 ]
Wczesniej ktos pisał ze 1/6 obrotu śrubą... To prawda ???



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw paź 08, 2009 17:07

zwieksz dawke o 180stopni wzgledem tego co jest, automatycznie wzrosna ci obroty, z boku pompy bedziesz mial taka srube ze sprezynka [wykrecajac zmniejszasz obroty]... Nastepnie wyjmij LDA i przestaw go tak aby bolec poruszal sie w miejscu gdzie jest nawiekszy skos...



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » czw paź 08, 2009 17:27

mrozoo co to jest te LDA ???? bo ja troche laik jestem jeszcze :) :grin: to ten zawór westgate ???czy co ??? :) bo ja mam 1.6 GTD (JR) a nie 1.9



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw paź 08, 2009 19:04

LDA to mechanizm w pompie pozwalający zwiększyć dawkę paliwa gdy rośnie ciśnienie doładowania Tu jest wszystko na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » czw paź 08, 2009 20:17

JastrzabVW pisze:Silnik JR skrzynia 4T zaczyna ciągnąć czuć przyspieszenie powyzej 3000 nie mam obrotka ale tak jakoś wyjdzie..... jest jakiś sposob zeby szybciej czuć kopa??
zmien turbine na miejszą typu k14 lub t2 bedziesz czul kopa od 2000 ale uz go tracil przy okolo 4tys, jak chcesz minimalnie wczesniej poczuc to to podlej paliwem :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw paź 08, 2009 21:52

Dzikuvip, zdziwiłbyś się jak byś zobaczył do ilu obrotów ciągnął mój silnik jak miałem K-14 i modzoną pompę 9mm.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt paź 09, 2009 11:37

Mój przerobiony JP na turbinie Garrett T3 i wydechu 2 cale (nie całkowity przelot, pozostał tylny tłumik) i innych standardowych modach forumowych :chytry: zaczyna ciągnąc od ok. 2500-2600, a ciśnienie robocze 1.5bara nabija przy ok. 3300-3400 i wtedy nie ma zmiłuj ciągnie do 4900-5000 ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości