Regulacja dawki paliwa, i obrotów. Recznie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Nowicjusz2009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:52
Lokalizacja: bielsko

Regulacja dawki paliwa, i obrotów. Recznie.

Post autor: Nowicjusz2009 » śr paź 07, 2009 00:57

Witam byla taka sprawa ze silnik gdy przytrzymalo sie go na obrotach dlugo schodzil z nich. Pomyslelismy ze dawka paliwa jest za duża. I na pompie wtryskowej sa 2 srubki jedna od dawki paliwa 2 od obrotow.
Skrecilismy dawke paliwa i podnieslismy oborty.
I zaczol szybciej schodzic z obrotow. Ale zadzol sie bardziej dygotac.

Moje pytania brzmia:
- czy mozna tak zepsuc silnik ??
- jak to naregulowac odpowiednio ??
- do kogo sie zglosic ??
Bo jednak to chyba nie jest tak dobrze jak powinno byc.

Bo mam wrazenie ze od tego czasu po trasie :
zaczol brac olej,
z bagnetu wydostaje sie olej. Wychodzi z niego. Przedostaje sie przez usczelke.
Objawy po trasie 80 km.
pod filtrem powietrza na dole w obudowe olej.
CZY TO MOZE BYC ODMA ??
Nie bieze wody. Nie ma serka.
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 01:40 przez Nowicjusz2009, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr paź 07, 2009 02:20

Wyczyść dolot nowy filtr powietrza paliwa przed zimą i wyczyść odme i powinno być ok

I na pompie wtryskowej sa 2 srubki jedna od dawki paliwa 2 od obrotow.

Jedna jest od obrotów druga od wydatku szczątkowego , żle ustawiliście wydatek szczątkowy i telepie budą , podjedź na ustawienie pompy 40 zł i sprawdzenie kąta wtrysku przed zimą


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr paź 07, 2009 08:02

Kolego Nowicjusz2009, jeżeli masz silnik z turbiną (nie wiem dlaczego nie podałeś w profilu?),i piszesz,że długo schodził z obrotów,a na dodatek wszystko w dolocie ocieka olejem,to nic innego nie nasuwa mi się na myśl,niż to,że turbina zrzygała się olejem.Jeżeli jest tak jak ja piszę,to najlepiej odpuść sobie jazdę i szukaj drugiej turbiny,bo jak silnik dobrze się sztachnie tym olejem,to nie zdołasz go zgasić i części z silnika będziesz szukał u sąsiada-po prostu nabierze takich obrotów,że się rozwali.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji,to przede wszystkim podaj co to za silnik.Wtedy i nam będzie łatwiej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr paź 07, 2009 08:10

Michaś racja ale też ja miałem tak samo po wymianie uszczelniaczy oleju w filtrze juz nie ma


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » śr paź 07, 2009 08:30

i jeszcze jedno pytanie czy olej masz w przewodzie od filtra powietrza do turba czy od turba do silnika



Nowicjusz2009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:52
Lokalizacja: bielsko

Post autor: Nowicjusz2009 » śr paź 07, 2009 09:13

To jest sam dizel.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr paź 07, 2009 12:03

Więc jeżeli jest wolnossak i piszesz,że:
Nowicjusz2009 pisze:zaczol brac olej,
z bagnetu wydostaje sie olej.
Nowicjusz2009 pisze:pod filtrem powietrza na dole w obudowe olej.
to jestem skłonny stwierdzić,że pierścienie tłokowe do wymiany.
Przedostający się nad tłoki olej powoduje wyższe obroty,a przedmuchy kompresji w dół silnika,powodują wyrzucanie oleju przez bagnet i przez odmę,dlatego olej znajduje się puszce filtra i na pewno w samym dolocie,którym także dostaje się do komory spalania,no i oczywiście jest spalany :bigok:

[ Dodano: 07 Paź 2009 12:12 ]
grandi, silnik może brać olej przez uszczelniacze (zgadzam się z tym jak najbardziej),tylko nie widzę związku z wyrzucaniem oleju przez bagnet :wink: .
Mi to ewidentnie pachnie pierścieniami...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Nowicjusz2009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:52
Lokalizacja: bielsko

Post autor: Nowicjusz2009 » śr paź 07, 2009 13:48

A mam pytanie jest to mozliwe przez zmienianie tych reczy na popie wtryskowej ??
A ile takie pierscienie kosztuja ?? Trzeba robic remont silnika ??



arwam

Post autor: arwam » śr paź 07, 2009 15:17

Nowicjusz2009 pisze:A mam pytanie jest to mozliwe przez zmienianie tych reczy na popie wtryskowej ??
:panna:

nie jest to spowodowane tym chyba że dowaliłeś tak dużą dawkę że było za Tobą ciemno to wtedy najprawdopodobniej upiekło silnik
Nowicjusz2009 pisze:A ile takie pierscienie kosztuja ??
dobre kosztują w granicach 200zł ale jeśli nie umiesz sam tego zrobić to razem z robocizną mechanika wyjdzie cię 500-600zł w zależności od auta i silnika



Nowicjusz2009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 07, 2009 00:52
Lokalizacja: bielsko

Post autor: Nowicjusz2009 » śr paź 07, 2009 17:19

Ja ujolem dawki paliwa nie dodalem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości