turbosprężarka póżno doładowuje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbosprężarka póżno doładowuje
Witam wszystkich na forum. Jestem nowy więc jesli robię coś nie tak prosze mnie mocno nie karcić w moim golfie mk2 1.6td (JR) pożno włącza sie turbo a mianowicie dopiero przy około 3.200 obr. jakis czas temu mulił mi sie więc wytłukłem katalizator ale obudowa kata została i od razu były efekty od razu zaczął sie fajnie zawijać ale po jakichś 3 tygodniach znowu troche zesłabł turbospręzarka moze troche wczesniej doładowywała wtedy tak 3.000 obr więc niewiele. co to może być prosze o porady.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
no nie wiem czy to sie fachowo nazywał katalizator ale tak samo wyglądał mam turbinke KKK na ale jak mi sie zwija przy 3,200 obr to nie póżno ???
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:47 ]
no tak tak wiem ze turbo pracuje cały czas tak tylko mi sie napisało a jak sprawdzić ten zawór ???
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:55 ]
myślałem ze wczesniej powinno być odczuwalne doładowanie a nie dopiero przy 3.200 obr przeciez jak czuc ze ciągnie dopiero przy 3.200 to chwileczka jest i zaraz trzeba redukować na wiekszy bieg i po ciągnięciu
[ Dodano: 06 Paź 2009 20:03 ]
jeśli ktoś ma jakięś doświadczenia w tym temacie to prosze o opinie
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:47 ]
no tak tak wiem ze turbo pracuje cały czas tak tylko mi sie napisało a jak sprawdzić ten zawór ???
[ Dodano: 06 Paź 2009 19:55 ]
myślałem ze wczesniej powinno być odczuwalne doładowanie a nie dopiero przy 3.200 obr przeciez jak czuc ze ciągnie dopiero przy 3.200 to chwileczka jest i zaraz trzeba redukować na wiekszy bieg i po ciągnięciu
[ Dodano: 06 Paź 2009 20:03 ]
jeśli ktoś ma jakięś doświadczenia w tym temacie to prosze o opinie
Czyli masz prawdopodobnie k24 taki sam muł jak T3 od garrett tez w JR mialem katalizator ktory nie był mile potraktowany u mnie tez czuc kolo 3tys obr ze idzie dopiero pożądniepablo4451 pisze:mam turbinke KKK
[ Dodano: Wto 06 Paź, 2009 ]
Potkręć toche turbinke i minimalnie podlej paliwkiem bedzie szybciej sie wkrecal
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak masz K-24,to ona już tak ma,że późno wstaje.
Zawór upustowy Waste Gate nie ma z tym nic wspólnego,chyba,że zapiekł się w pozycji otwartej,ale to się raczej nie zdarza.Natomiast jak jest zapieczony w pozycji zamkniętej,to turbina i tak powinna wstawać tak jak w książkach pisane,tylko by po prostu przeładowywała.
Możesz spróbować ruszyć trochę kątem wtrysku,powinno się poprawić.Jeżeli silnik pracuje twardo i klekocze głośno,to go trochę opóźnij,jeżeli pracuje miękko,cicho,to trochę przyspiesz,bo zarówno za wczesny jak i za późny kąt wtrysku ma wpływ na to kiedy turbo wstaje
Zawór upustowy Waste Gate nie ma z tym nic wspólnego,chyba,że zapiekł się w pozycji otwartej,ale to się raczej nie zdarza.Natomiast jak jest zapieczony w pozycji zamkniętej,to turbina i tak powinna wstawać tak jak w książkach pisane,tylko by po prostu przeładowywała.
Możesz spróbować ruszyć trochę kątem wtrysku,powinno się poprawić.Jeżeli silnik pracuje twardo i klekocze głośno,to go trochę opóźnij,jeżeli pracuje miękko,cicho,to trochę przyspiesz,bo zarówno za wczesny jak i za późny kąt wtrysku ma wpływ na to kiedy turbo wstaje
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na postoju turbo nie ciśnie,tylko pod obciążeniem,dlatego dymi.Mało silnik dostaje powietrza.pablo4451 pisze:no teraz na postoju jak dam w pedał to jest tylko taki szary moze ciemno szary mały dymek nie ma zasłony dymnej
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 20:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Pompa 10mm daje wiecej paliwa i ca za tym idzie spalin ktore szybciej rozpedzają turbike nawet takiego muła jak "KKK k24", tylko zakladac do takich turbin wieksze pompyMichaś_1977 pisze:U mnie z pompą 10mm turbina K-24 bierze się do roboty od 2600rpm,ale dopóki miałem zbyt przyspieszony kąt wtrysku,to wstawała od 3200-3400rpm.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości