filmik z dymem poranny rozruch

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

filmik z dymem poranny rozruch

Post autor: grze693 » ndz paź 04, 2009 11:31

witam

Jestem po wymianie rozrządu i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70 (tak wyczytałem na necie )

a rano i tak puści dymka i po prze gazowaniu też. Odpala bez problemów tylko chwile nie równo pracuje, świece wszystkie ok .

i robią mi się takie czarnawe końcówki wydechu ale to chyba mam od sprowadzenia (tylko teraz chyba więcej się robią )

Auto jak ma tem 90stopni to nic nie dymi nawet po ostrym prze gazowaniu
zimny jak jadę to go oszczędzam ale w lusterkach też nigdy nie zaobserwowałem dymu

auto mam od 5 lat przejechałem nim 60 tys km (silnik ciągnie raczej ok czuć wyraźnie turbo
film przedstawia rozruch z rana (bez załączenia świec )

link do filmu ]

http://w776.wrzuta.pl/film/7unDWO13QXM/p1070596
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 11:34 przez grze693, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz paź 04, 2009 12:49

grze693 pisze:i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70
W tdi kąt wtrysku powinno się ustawiać za pomocą vag-a.
Czujnikiem zegarowym ustawia w dieslach i turbo dieslach,dlatego,że nie było w nich innej możliwości.
Byli tez tacy fachowcy,którzy ustawiali kąt wtrysku na słuch.

Co do dymienia,to w silniku przy takich przebiegach jak nasze,to typowe.
Wina leży głównie po stronie uszczelniaczy zaworów.
Puszczają już olej,ten przez noc spływa sobie na tłoki i przy pierwszym odpaleniu pojawia się dymek.
Chociaż brat ma passata 130tkę z przebiegiem niecałe 200kkm i tez dymka puszcza.

Delikatne trzepanie może być wina popychaczy hydraulicznych.
Mogą być już wysłużone.
Ja jednak pokusiłbym się o poprawne ustawienie kata wtrysku,może wtedy się poprawi.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: filmik z dymem poranny rozruch

Post autor: Haki » ndz paź 04, 2009 13:54

grze693 pisze:witam

Jestem po wymianie rozrządu i ustawianiu kąta wtrysku czujnikiem zegarowym ustawiony na 0.70 (tak wyczytałem na necie )

a rano i tak puści dymka i po prze gazowaniu też. Odpala bez problemów tylko chwile nie równo pracuje, świece wszystkie ok .

i robią mi się takie czarnawe końcówki wydechu ale to chyba mam od sprowadzenia (tylko teraz chyba więcej się robią )

Auto jak ma tem 90stopni to nic nie dymi nawet po ostrym prze gazowaniu
zimny jak jadę to go oszczędzam ale w lusterkach też nigdy nie zaobserwowałem dymu

auto mam od 5 lat przejechałem nim 60 tys km (silnik ciągnie raczej ok czuć wyraźnie turbo
film przedstawia rozruch z rana (bez załączenia świec )

link do filmu ]

http://w776.wrzuta.pl/film/7unDWO13QXM/p1070596
Chłopie :helm: taki dymek to nie dymek. Większego puszczam zapalając fajkę z rana :bajer: tak jak pisał kolega wyżej-- lać ON -Olej wymieniać z filtrami w czasie i się nie przejmować.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 16:37

grze693 pisze:W tdi kąt wtrysku powinno się ustawiać za pomocą vag-a.
Czujnikiem zegarowym ustawia w dieslach i turbo dieslach,dlatego,że nie było w nich innej możliwości.
Byli tez tacy fachowcy,którzy ustawiali kąt wtrysku na słuch.

sagon, czasem nie da się kąta wtrysku ustawić na zegar stroboskop czy jeszcze inaczej i wtedy pozostaje Ci ty;lko ustawić na słuch.
jak masz już z tym większe doświadczenie to można to robić na słuch i jest GIT.
jak nie wierzysz to dam Ci mojego TDI jak go wreszcie uruchomię w swoim MK2 i wtedy zobaczymy co zdziałasz za pomocą przyrządów, raczej nie uda Ci si na zegar czy VAG'iem poprawnie ustawić kąta



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » ndz paź 04, 2009 18:56

Wg mnie moze to tez byc para z rozgrzewajacej sie wody ktora jest po calej nocy przed katalizatorem, zdejmij jego przed odpaleniem jak masz jak i zobacz ile tam "lezy" wody ktora sie skroplila, lej na to i jezdz ;))



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz paź 04, 2009 18:59

arwam, ja pisząc,że niektórzy fachowcy ustawiali kąt wtrysku na słuch,miałem na myśli fachowców.
Nieraz spotkałem się z taka sytuacją.Gość lepiej ustawiał na słuch,niż niejeden na zegar.
Ale w tdi się jeszcze z czymś takim,przyznam szczerze nie spotkałem,co nie znaczy,że i tu tak się nie da.

U mnie bez problemu idzie po vagu,nie wiem dlaczego u Ciebie tak się nie da.
Ale skoro nie idzie,to trzeba improwizować.


AFN 165,5@380,8

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 23:40

sagon pisze:U mnie bez problemu idzie po vagu,nie wiem dlaczego u Ciebie tak się nie da.
jak Go uruchomię to Ci go pod VAG'a podstawię jak Ci się go uda zapiąć :rotfl:



Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » pn paź 05, 2009 07:33

grze693, na moje oko to normalny poranny dymek :)



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn paź 05, 2009 20:12

kolega mi gadał jak za mną jechał że rano jak jadę i dodaje gazu (mocniej ) to też przy kapca na niebiesko -jak jadę ze stałą prędkością nie dymi

ja tego w lusterkach nie widzę więc mały dymek
On też mówił że troszkę ale jednak

jak ciepły wszystko znika nic nie kopci więc coś jest nie tak w ustawieniach
bo jak by żarł oliwę to na ciepłym by też dymił ,turbo wszystko ciągnie jak należy silnik cichutko ładnie klekocze żadnych niepokojących objawów



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 254 gości