nie wiem jak to sie nazywa i czemu tamtędy wycieka cos (zdj)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jtuner
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lip 30, 2009 15:52
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

nie wiem jak to sie nazywa i czemu tamtędy wycieka cos (zdj)

Post autor: Jtuner » sob paź 03, 2009 16:56

mam pierwszy raz tdi prosze o pomoc po zdeciu osłony górnej widac taki widok jak na zdjęciahc poniżej czy to nie jest egr?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » sob paź 03, 2009 17:44

Jtuner pisze:nie jest egr?
jest.pozdro.



Awatar użytkownika
Jtuner
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lip 30, 2009 15:52
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Jtuner » pn paź 05, 2009 19:50

i co tak ma byc to mój pierwszy tdi



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn paź 05, 2009 20:24

Wpisz w szukajke EGR. Było o tym wiele napisane



witekjarosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 06, 2009 00:01
Lokalizacja: Pruchnik

Post autor: witekjarosz » pn paź 05, 2009 22:23

Jak na moje oko to nie jest zawór EGR tylko klapa gasząca.



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn paź 05, 2009 22:32

witekjarosz pisze:Jak na moje oko to nie jest zawór EGR tylko klapa gasząca.
zacytuje kolege SZTOMELA który wypowiedział się na forum elektroda:



"to jest obudowa zaworu EGR i klapy gaszącej, znajdziesz go zaraz na wlocie kolektora ssącego,
sprawdzenie proponuję przez zdjęcie rury powietrza doładowanego z obudowy EGR i sprawdzenie w jakiej pozycji jest klapa gasząca - może się przycinać i ograniczać przepływ powietrza a przy wyższym ciśnieniu powietrza z turbiny może dopiero wskakiwać na prawidłową pozycję. "


http://obrazki.elektroda.net/88_1235136898.jpg
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1234835.html
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 22:59 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 139 gości