Witam
Ten problem byl wielokrotnie poruszany, ale najczesciej w silniku 1Z, w moim AAZ powyzej 3000tys nastepuje mocne szarpniecie i obroty silnika spadaja, trzeba puscic gaz i wcisnac spowrotem zeby przyspieszal, dzieje sie to "zazwyczaj" przy 3200, nie wiem o co chodzi, czy to ten sam problem co w 1Z?? Mam nowe orginalne sprzeglo i skrzynie biegow uzywana bo stara siadla, ale ten problem wystepowal tez przed zmiana tych podzespolow, co to moze byc?? Zaraz po kupnie mialem uszczelniana pompe wtryskowa, czy to moze byc wina pompy??
Szarpniecie powyzej 3000tys obrotow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak najbardziej .Albo przytyka ci się gdzieś paliwo przy duzym zapotrzebowaniu.Podłącz sobie na "krótko'' paliwo omijając filtr ,a najlepiej z kanisterka .xAda$x pisze:czy to moze byc wina pompy??
W 1 Z to zupełnie inna bajka...xAda$x pisze:czy to ten sam problem co w 1Z??
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
bo wtedy potrzebuje wiecej paliwa.Weżyki są dwa jeden ssący drugi powrót oba trzeba włożyć do kanistra i przydałaby się pompka gruszka na ssącym żeby nie męczyć rozrusznika bo po odłączeniu do przewodów dostanie się trochę powietrza .A kanister musisz przymocować bo ta prowizorka ma działać w czasie jazdy .A wszystko to po to by wykluczyć właśnie filtr paliwa .Najprosciej było by wymienić skoro wiesz że nie był wymieniany.xAda$x pisze:Ale to nie zawsze sie dzieje i zazwyczaj przy obciarzeniu,
Ostatnio zmieniony sob paź 03, 2009 13:55 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Pojdzie filtr do wymiany, pompa byla uszczelbniana u znajomego pompiarza z dobra renoma, mowil ze jest dobra i bedzie smigac, wiec ciezko mi w ta pompe uwierzyc, jak cos zdzialam to napisze:) Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
[ Dodano: 05 Paź 2009 18:37 ]
No i wymeinilem ten filtr paliwa i jest dalej tak samo
[ Dodano: 06 Paź 2009 18:38 ]
Sprawa sie wyjasnila: Regulator obrotow pompy wtryskowej.... 300zl naprawa, 150zl montarz i demontarz
[ Dodano: 08 Sty 2010 15:45 ]
Sprawa dalej sie wyjasnila, oglnie poszla pompa do naprawy czyli regulator jak pisalem, ale po dwuch dniach znowu padla, a sie okazalo ze to wtyczna na elektro zaworze w pompie miala luzy i nie stykalo do konca i przerywalo:)
[ Dodano: 05 Paź 2009 18:37 ]
No i wymeinilem ten filtr paliwa i jest dalej tak samo
[ Dodano: 06 Paź 2009 18:38 ]
Sprawa sie wyjasnila: Regulator obrotow pompy wtryskowej.... 300zl naprawa, 150zl montarz i demontarz
[ Dodano: 08 Sty 2010 15:45 ]
Sprawa dalej sie wyjasnila, oglnie poszla pompa do naprawy czyli regulator jak pisalem, ale po dwuch dniach znowu padla, a sie okazalo ze to wtyczna na elektro zaworze w pompie miala luzy i nie stykalo do konca i przerywalo:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości