Strona 1 z 2

Moje MK3 straciło moc:(pomocy!!!!!!

: sob paź 03, 2009 09:51
autor: kamil-b
otóż pojawił sie następujący problem w mojej MK3 1.9 TDI.....3 dni temu kupiłem golfa i jesli chodzi o silnik to moge powiedzieć że latał zacnie:)....wogóle to buda jest z grudnia 94 rok,i na wlepie w bagażniku pisze ze jest tu silnik 1Z....ale jesli chodzi o silnik to wychodzi na to że jest z wersji 110KM bo mój kolega który ma MK3 90KM przejechał sie i powiedział że 110 ma bankowo......i teraz problem......podłączałem radio i zwarło mi przewody od radia,spaliło bezpiecznik od radia i po włożeniu nowego bezpiecznika skasowało licznik i po odpaleniu silnika spadła moc:(.........teraz jezdzi jak 90KM:(a wczesniej na 1 i 2 biegu piszczały opony.....co zrobic z tym problemem!!!......ps...jesli napisałem w złym profilu to wybaczcie:(

: sob paź 03, 2009 10:18
autor: Adamm
pokaz foto komory silnika to powiem Ci czy masz 110 czy 90 :P

poza tym bez diagnozy vagiem sie nie obejdzie

: sob paź 03, 2009 10:25
autor: Zimny Chirurg
Musisz sie dowiedzieć ile masz koni. W dowodzie masz KW wpisane. Jak masz 81 to masz 110 km a jak masz 66 KW to masz 90. Poprostu liczbe KW mnożysz przez 1,36 i wyjdzie Ci ile masz Km.
A z tą mocą to mozesz miec tylko takie wrażenie. Ja jak kupiłem 1 w zyciu TDIka 115 km to myslalem ze odlece a teraz mam wrazenie ze stoje w miejscu. Ponoć kazdy to przechodzi. Obyłem sie z mocą i tak to juz jest.

Pozdro

ZC

: sob paź 03, 2009 10:35
autor: tomch
Zimny Chirurg pisze:Obyłem sie z mocą i tak to juz jest
Święta prawda tylko kamil-b napisał że auto ma od trzech dni.

golf MK 3 1,9 TDI...moje autko straciło moc:(

: sob paź 03, 2009 10:47
autor: kamil-b
no własnie najgorsze jest to że autkiem jezdziłem tylko 2 razy:(.....bo jest do zarejestrowania i stoi w garażu.....a fotke komory niedługo wrzuce...

: sob paź 03, 2009 10:59
autor: bradley
Zimny Chirurg pisze:W dowodzie masz KW wpisane. Jak masz 81 to masz 110 km a jak masz 66 KW to masz 90.
Ja mam 81 a mam 1Z :helm:

fotki komory......

: sob paź 03, 2009 11:00
autor: kamil-b
Obrazek Obrazek

: sob paź 03, 2009 11:03
autor: Sztomel
kamil-b zrób te logi to zobaczymy co tam Ci powoduje te utraty mocy.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:06 ]
zerknij na tę wlepkę co masz na osłonie rozrządu co tam jest za oznaczenie silnika wpisane.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:08 ]
a już widzę, że masz 90 KM 1Z po elektrozaworze N75.

: sob paź 03, 2009 11:15
autor: kamil-b
SZTOMEL a żeby zrobić te logi musze mieć vaga??jesli tak to musze gdzieś kupić albo porzyczyć......i wiesz co......martwi mnie to że to może jest rzeczywiście silnik 90KM tylko że po jakimś CHIPIE i jak spaliło ten bezpiecznik od radia,to jak wsadziłem nowy to skasowało licznik i niewiem.....tego CHIPA??:(........bo naprawde on jezdził jak 110KM:(.....kórde musze kupić tego vaga gdzieś na allegro

: sob paź 03, 2009 11:17
autor: Sztomel
Vaga może Ci użyczyś jakiś kolega z forum w Twojej grupie regionalnej a skoro silnik tak fajnie ciągnął to nie jest wykluczone, że masz jakiegoś boxa zaprzęgniętego do silnika.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:20 ]
o tym, że masz 90 KM świadczy elektrozawór N75 y czerwonym, niebieskim i czarnym weżykiem, który masz nad obudową filtra powietrza przy filtrze paliwa na lewej fotce.

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:22 ]
ale też nic nie widać przy pompie wtryskowej abyś miał boxa więc skąd te konie _

[ Dodano: 03 Paź 2009 11:27 ]
Adamm co Ty na to bo wygląda jakby silnik był bez dopalacza a mimo to fajnie mu ciągnie ...

: sob paź 03, 2009 13:13
autor: kamil-b
to w takim razie musze jak najszybciej załatwić tego vaga:)......co jeszcze zauważyłem to to że po tej usterce obroty na biegu jałowym tak jakby falowały i troche kopci z rury!!!a wczesniej tego nie było:(....to jest moje 1 autko i naprawde mi sie podoba!!!...i nie odpuszcze tej usterce:)......w każdym razie wielkie dzięki za pomoc:)

: sob paź 03, 2009 13:27
autor: Sztomel
a kopci na jaki kolor ?

: sob paź 03, 2009 14:01
autor: wronek1
moze dawke mial ustawioną poteżna i dlatego taka moc , jak obroty falowaly ...

: sob paź 03, 2009 14:07
autor: Adamm
Sztomel, tez tak myslalem ze mial moze jakis shit podpiety i po zwarciu padl, nie musi byc koniecznie przy pompie moze ktos bardziej zakombinowal i go gdzies wcisnal