Strona 1 z 1

diesel vp a map sensor pd

: czw paź 01, 2009 10:33
autor: jaro789
padł mi map sensor w moim alh
a od kolegi dostałem map sensor z wersji pd asz
wiem że trzeba w sofcie zrobić korekte pod nawy sensor
różna charakterystyka działania moze wysłać turbo w kosmos
samochód teraz nie jedzie bo nie widzi ile ma powietrza, jakieś zwarcie czy coś
wyskakuje błąd map sensora w ecu

powiedzcie jaka jest różnica doładowania
znalazłem na którymś forum że 200mbar
proszę o jakieś podpowiedzi osób które sie znają
grzebią w ecu

pozdrawiam VW maniaków :okej:

[ Dodano: 01 Paź 2009 19:19 ]
widzę ze nikt mi nie pomoże :grrr:

: pt paź 02, 2009 03:36
autor: tjwasiak
Golf 3 i ALH? Jaki masz sterownik silnika? A odnośnie błędu MAP sensora to pisałem już o tym na forum - błąd jest liniowy.

: pt paź 02, 2009 09:59
autor: jaro789
nie golf 3 tylko audi a3 ale u was takiej opcji nie ma :bigok:
silnik alh a jaki sterownik to nie mam pojęcia
przeczytałem wszystkie posty na tym forum i nie było jednoznacznej odpowiedzi
jak możesz to podeślij linki, poczytam jeszcze raz

: pt paź 02, 2009 10:09
autor: Adamm
jaro860929, map sensor masz na 90% w obudowie IC albo na rurach dolotowych, ten od PD moze sie roznic nie tylko charakterystyka ale tez wygladem, wiem ze jedne maja mniejsza a drugie wieksza srednice

bodajze w ALH masz duza i jak zalozysz ten z mniejszym trzpieniem to nie bedzie szczelny

: pt paź 02, 2009 11:14
autor: jaro789
wiem że sie różnią średnicą
a napewno mam go na wieszchu na rurze, uszczelnić też nie będzie problemu
masters pisał że będzie pasował bez przeróbek

http://img141.imageshack....brationfw1.gif/
to jest charakterystyka działania vp i pd
podana na forum mastersa
przekłamanie jest spore

[ Dodano: 02 Paź 2009 11:16 ]
nie wiem czy dobrze kombinuje ale biorąc linie 4
dla 4 jednakowe wartości to 18 i 24
różnica to 6 psi
1psi=0,068947bara
więc wyjdzie 0.42bara
proszę o opinie

[ Dodano: 02 Paź 2009 15:16 ]
a ma ktoś może dokładniejszy wykres charakterystyki map sensora??