Strona 1 z 1

turbo t2 help

: śr wrz 30, 2009 22:27
autor: bartekpekin
witam posiadam golfa mk2 gtd z turbina k-24 oraz golfa 2 gtd z turbina t2 i chcialem zapytac co mozna z nia zrobic zeby wyciagnac troszke wiecej?? i czy ktos by sie podjol jej regeneracji poniewaz po 7 tys zauwazylem ze jest troszku mokra z oleju jezli ktos byłby w stanie wkleic zdjecia wraz z instrukcjami lub skierowac w temat na ktorym znajde rozwiazanie

: śr wrz 30, 2009 22:33
autor: jarekkoval
chlopie szukajka sie klania :)
poszukaj troche to znajdziesz tematy o podkrecaniu diesla
a ten olej to gdzie masz ? w dolocie ? i ile tego ?

: czw paź 01, 2009 15:40
autor: bartekpekin
oleju jest troche tak 3 krople olej znajdowal sie na membrance z pompy ale dawno nie byla rozbierana nawet nie pamietam kiedy.

: czw paź 01, 2009 16:40
autor: t0mal
Tak krótko i zwięźle:
Olej pochodzi z odmy, lub masz słabe uszczelniacze zaworowe (nie dymi ci na siwo przy odpalaniu?). Jeśli kopcina niebiesko, czarno podczas jazdy i jest słaby to pewnie turbo.

K24 - regulujesz ją wkręcając śróbkę (zwiększasz ciśnienie) na imbus po uprzednim poluzowaniu kontry na klucz 10, znajduje się ona w puszce WG pod zimną częścią sprężarki

Garrett T2 - ciśnienie się zwiększa skracając cięgno z tyłu turba idące od takiej puszki do części gorącej.

Ogólnie to polecam szukajke google na dołu strony, ta forumowa się nie nadaje.

: czw paź 01, 2009 17:27
autor: patryk18
w Garrett T2 musisz sobie kupic MBC bo inaczej nie zwiększysz ciśnienia :bajer:

: czw paź 01, 2009 17:34
autor: t0mal
patryk18, niekoniecznie :) nie pomyliło ci się z T3 ? :chytry:

: czw paź 01, 2009 18:29
autor: patryk18
t0mal pisze:patryk18, niekoniecznie :) nie pomyliło ci się z T3 ? :chytry:
nie w Garrett można zwiększyć ciśnienie przez mbc

: pt paź 02, 2009 06:44
autor: BENITO
Można i bez mbc, chociaż jest wygodniejsze w użyciu.