Dobry rozrząd do ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Dobry rozrząd do ALH

Post autor: ziomek1988 » wt wrz 29, 2009 23:57

Witam...dziś byłem u mechanika i powiedział mi że kompletny rozrząd będzie kosztował 700zł do tego pompa 250 i robocizna 150 !!! Na moje trochę to przesada...może ktoś z Was poleci jakiś dobry rozrząd z pompą do mojego golfa za rozsądniejsze pieniądze? :bigok: Kupię rozrząd i zaniosę mu do samej wymiany :D

http://allegro.pl/item749889566_rozrzad ... v_agp.html

Taki zestaw będzie dobry? A może GATES??

http://allegro.pl/item751425678_rozrzad ... o_01r.html
Ostatnio zmieniony śr wrz 30, 2009 00:03 przez ziomek1988, łącznie zmieniany 2 razy.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr wrz 30, 2009 08:32

ziomek1988 pisze:będzie kosztował 700zł do tego pompa 250 i robocizna 150
Nic dziwnego - mi za rozrząd, płyny, filtry i kontrole "pozakupową" wyliczył na początku 1400zł... niektórzy mają po prostu chore ceny części u siebie.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » śr wrz 30, 2009 09:45

Wymiana za 150zł? To chyba tylko na marker poznaczenie paska.Wątpie żeby ktoś za 150zł ustawił wałek rozrządu i zapłon.


VCDS,mozliwość zdiagnozowania.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr wrz 30, 2009 09:53

ziomek1988 pisze:Kupię rozrząd i zaniosę mu do samej wymiany
Podejrzewam ze cena wymiany wtedy ulegnie zmianie. Wikszosc warsztatow wlasnie zarabia po cichu na czesciach. Maja rabaty i dostepy to tanszych czesci ale nie przyznaja sie do tego.

Co do samej wymiany czy to na mazaka czy to przy ustawianiu z vagiem to nie ma tam zadnej filozofii wiec cena w zasadzie moze byc taka sama. Walki rozrzadu i gluwny mozna na mazaka ustawic a kat wtrysku juz korygujemy i tak vagiem. Tak najszybciej i najprosciej.

Co do czesci jak kupowalem jakis czas temu pasek conti CT1044( ten mocniejszy) w jakims sklepie internetowym za 98 zl. Co do rolek mozna przesmarowac albo wymienic i tu niestety ceny beda rosly. Tak samo z pompą. Wpisuj w google i szukaj- ja tak znalazlem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr wrz 30, 2009 10:16

Może i ma upusty (głupi by był gdyby nie miał)
Ale samemu za bardzo taniej nie kupisz...
Jeżeli mówimy o sklepach to sam pasek Contiego CT1044 kosztuje 200 zł...
Zestaw Contiego (pasek + rolki) już blisko 800 zł...
Conti niestety wysadził z cenami ostro w górę we wrześniu...
Ale to jakość za którą warto zapłacić...
Moja propozycja: pasek Conti + rolki INA i poszukaj tego na allegro TYLKO U TYCH CO DAJĄ PARAGONY I FAKTURY VAT !!! i pompa wody HEPU. Nie warto przepłacać za SKF`a, a Rouville jest ostatnio astronomicznie drogi...
Ale nie licz na cuda - pod 6 stów i tak będziesz musiał ca wszystko położyć... ale jakby nie patrzył to taniej.
Z mojego doświadczenia: firmowy Caddy`lak ALH ma obecnie 329 tyś km i wszystko co lata w silniku jest jeszcze oryginalne... Raz tylko pasek zmieniłem po 180 tyś km. Rolki i pompa jeszcze fabryka... I lata... Ale to mój wybór - Ty zrobisz jak uważasz...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » śr wrz 30, 2009 11:25

Hmmm piszecie, że później kąt wtrysku trzeba ustawić VAGiem...z tego co wiem, ten mechanik nie ma VAGa więc jak on to mi niby zrobi?

No i co z tym zestawem?? Kosztuje mało a firma niby ok?

http://allegro.pl/item749889566_rozrzad ... v_agp.html
Ostatnio zmieniony śr wrz 30, 2009 11:28 przez ziomek1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr wrz 30, 2009 11:46

Z tego co wynika z opisu aukcji pasek który dostaniesz będzie miał oznaczenie (Contitech CT 946) a to jest pasek bez teflonu i tańszy o ponad 80 zł od CT 1044...
Poza tym opis:
Pasek Contitech/Dayco...
No sorry ale to są dwie różne firmy... i dwie różne ceny...
Z przesyłką wyjdzie Ci ok 560 zł i nie wiadomo który model paska przyślą i jakiego producenta... Podobnie z rolkami...
Zatem wyjaśnij to dokładnie albo najlepiej opisz co konkretnie chcesz...
P.S.
Odszukaj nr silnika bo to rozwiąże sprawę...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

andryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt cze 13, 2008 16:32
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: andryu » śr wrz 30, 2009 12:22

ziomek1988 ; kolego ja od 5 lat sprzedaje częscie samochodowe w I.... C... i powiem tak (dodam tylko ze ja do swoich trzech ostatnich VW GOLFów zawsze zakładałem) pasek CONTI ten wzmocniony, rolki Ruville (jest to firma ktora pakuje w swoje pudełaka INE i nie ma co przepłacac vo ina zazwyczaj jest drozsza -napinacz i łącznie z dwiema prowadzacymi), pompe wody HEPU i do tego wymieniałem płun do ukladu chodzenia (jest to nieuniknione przy wymianie pompy) polecam równiez HEPU G12 (czerwony - oryginał)

powiem jedno, kupowanie czesci na Allegro, to duze ryzyko, bo jesli cos sie stanie pamietaj ze musisz zawsze rekalamowac towar tam gdzie kupilem, pomysl ile to jest "zachodu z tym. nie raz sie nie oplaca zaoszczedzac te przysłowiowe "pare zoty"

przy zakupie kompletu jak dobrze zagadasz ze sprzedawca to i powinienes tez dostac dobry rabat wiec to tylko zalezy od ciebie jaki

a co do cen za robocizne to kolego nie szuakj tam gdzie taniej, tylko znajdz sobie dobrego mechanika, ktory cie nie bedzie naciagal na kase tylko zrobi wszystko kakretnie i oczywiscie dobrze, a kiedy bedziesz jezdzila do niego regularnie to i u niego bedziesz mial rabat za robote

decyzja i tak zawsze nalezy do ciebie, bo to ty wydajesz kase
pozdro i mam nadzieje ze pomoglem


andryu VW GOLF IV 1.9 TDI PD

Awatar użytkownika
GsBeetle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: śr lis 19, 2008 18:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: GsBeetle » śr wrz 30, 2009 14:40

ostatnio robilem rozrzad u siebie .. tutaj masz link do mojego tematu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252292

" siebie jak wymieniłem to właśnie taki komplecik a kupowałem w tej firmie http://www.sklep.automalica.pl/ ceny przyzwoite i sprawna realizacja, na pasek gwarancja
zestaw sprzedawca powinien dobrać Ci po oznaczeniu silnika oraz nr. VIN "

Komplet na orginalnych czesciach wyszedl mnie 645 zl z pompa wody
wymiana + wymiana oleju plynu chlodniczego filtra paliwa i gum stabilizatora (550zl)

Sa dwa rodzaje na obudowie od paska masz numer seryjny ktory musisz spisac i podac tej firmie :)

Polecam paczke dostalem na drugi dzien.


BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

manius1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 16:40
Lokalizacja: zielonka

Post autor: manius1983 » śr wrz 30, 2009 19:20

JA U SIEBIE W ALH TEŻ WYMIENIŁEM KOMPLETNY ROZRZĄD I ZA CZĘŚCI PO ZNIŻKACH ZAPŁACIŁEM OK 700 ZŁ A WYMIENIŁEM SAM WIĘC TO NIE TAK DROGO



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości