Gang 5 3,2 obroty i stop :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gang 5 3,2 obroty i stop :(
Witam posiadam 1.9 TDi (1Z 90 Ps) wczoraj jadąc na SCP z kolega na CB jaki bieg ma on 6 ja 5 i mieliśmy 100km/h wiec mówie na znak do oporu a on spoko, wiec jedziemy na A4 110-120-130 dziwne 105 koni wygrywałem ale w touaQU, wiec jedizemy dalej 140-150 i moj stop dalej nie jedzie... ((( jakiś rok temu prawie zamykałem licznik 190+ miałem, a teraz 150 obroty na 3,2 i koniec czy to zaworek N75 ?? Bo nie wiem za co się złapac czy diagnotyka VAG coś pokaże ?? help me ;((((
Choć na codzień nie jeźdzę powyżej 130-140 ale i tak mnie to boli ze 150 i stoi
Choć na codzień nie jeźdzę powyżej 130-140 ale i tak mnie to boli ze 150 i stoi
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 23:28 przez Hz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Sprawdź sztangę przy turbinie jak się zachowuje po odpaleniu,bo możliwe,że kierownice są zapieczone.
Poza tym,takich tematów przewinęło się już sporo.Wystarczyło poszukać i lekturę miałbyś na tydzień
Poza tym,takich tematów przewinęło się już sporo.Wystarczyło poszukać i lekturę miałbyś na tydzień
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 07:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
wymien filtr powietrza i paliwa.
jesli do 150 ciagnie ok to nie wina turbiny.
czy na np 3 ciagnie do konca?
jesli nie ciagnie do konca to moze byc przeplywomierz albo czujnik cisnienia na dolocie.
turbo nie dmucha takiego cisnienia i przpelywomierz podaje mniej paliwa.
prz3myj przeplywomierz i czujnik cisnienia benzyna ekstrakcyjna dokladnie.
jesli do 150 ciagnie ok to nie wina turbiny.
czy na np 3 ciagnie do konca?
jesli nie ciagnie do konca to moze byc przeplywomierz albo czujnik cisnienia na dolocie.
turbo nie dmucha takiego cisnienia i przpelywomierz podaje mniej paliwa.
prz3myj przeplywomierz i czujnik cisnienia benzyna ekstrakcyjna dokladnie.
Michaś_1977, 1Z nie ma VNT
Hz,
wymień profilaktycznie filtr powietrza i i paliwa i przejedź się jak nie pomoże to zmostkuj przewody na N75; czerwony i niebieski połącz razem i jak wtedy będzie dobrze to masz przyczynę w postaci N75.
jak nie to MAŁYM ciśnieniem około 1-1,2bara dmuchnij w niebieski wężyk i zobacz czy cięgno od WG się porusza czy też nie
osobiście stawiam na N75 bo to one w tych silnikach najczęściej są przyczyną muła,
potem zostaje Ci tylko sprawdzić wężyk od kolektora do ECU ( map-sensor) i przepływomierz bo te elementy są odpowiedzialne za naliczanie dawki odpowiedniej do ciśnienia doładowania.
i powiedz mi jeszcze czy jeszcze jak na pierwszym lub drugim biegu wciśniesz do spodu czy coś przydymi czy wogóle nie ma dymka? ewentualnie na jaki kolor dymi?
Hz,
wymień profilaktycznie filtr powietrza i i paliwa i przejedź się jak nie pomoże to zmostkuj przewody na N75; czerwony i niebieski połącz razem i jak wtedy będzie dobrze to masz przyczynę w postaci N75.
jak nie to MAŁYM ciśnieniem około 1-1,2bara dmuchnij w niebieski wężyk i zobacz czy cięgno od WG się porusza czy też nie
osobiście stawiam na N75 bo to one w tych silnikach najczęściej są przyczyną muła,
potem zostaje Ci tylko sprawdzić wężyk od kolektora do ECU ( map-sensor) i przepływomierz bo te elementy są odpowiedzialne za naliczanie dawki odpowiedniej do ciśnienia doładowania.
i powiedz mi jeszcze czy jeszcze jak na pierwszym lub drugim biegu wciśniesz do spodu czy coś przydymi czy wogóle nie ma dymka? ewentualnie na jaki kolor dymi?
Mnie trapiło to samo, zatrzymywał sie na 130-140, wymienione wszystkie filtry, czyszczony przepływomierz, czujnik temp. powietrza, wymieniony na nowy N75, wyczyszczony IC, zaslepiony EGR, po tych zabawach nic sie nie zmieniło , w koncu wjechałem do kumpla na kanał, probowałem ruszyc sztange od WG, ale ani drgneła, to WD troche napsikałem, pistolet do powietrza, odpiąłem przewod z N75 i tak co chwile dmuchałem i lałem WD, w koncu sie ruszyła i zaczeła pracowac, efekt taki ze pierwsza jazda zaowocowała wynik nie całe 170 i droga sie skonczyła, pozniej juz nie probowałem, po kilkunastu dniach w czasie jazdy ja mu w gaz a ten 160-165 i koniec, tak ze mysle ze albo to ten WG sie dalej wali, albo zostaja logi dynamiczne, bo szczerze to ja na darmo wywaliłem 200 zeta za n75., a moze i przepływka cos szwankuje, chociaz u mnie po odłaczeniu jest totalny muł. A jesli chodzi o dym, to np u mnie wogole nie dymi.
Jesli cos sie dowiesz to napisz tutaj.
Jesli cos sie dowiesz to napisz tutaj.
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 08:59 przez Magik123, łącznie zmieniany 2 razy.
ja kiedyś miałem taki myk - obroty do 3200 i dalej sie nie chciał krecić. był sprawdzany na VAG'u i były podejrzenia przepyływki, ale na drugiej było to samo, przekładałem nawet ECU i ciagle nie chciał jechać, pewnego pieknego dnia stwierdziłem ze wymienie filtr paliwa - auto dostało ku....cy. porostu nie dostawał paliwa - był filtr tak zawalony.
Magik123,
sprawdź jeszcze wężyk który idzie do ECU może on jest przetarty lub pęknięty i komp myśli że masz małe ciśnienie doładowania i wtedy nie daje większej dawki?
ale WG to sobie zdejmij cięgno i wtedy zapryskaj i ręką rozruszaj aż nie będzie miał oporów.
a potem jakimś palnikiem wypal pozostałości WD'ka
wtedy nie powinno się nic kopać.
sprawdź jeszcze wężyk który idzie do ECU może on jest przetarty lub pęknięty i komp myśli że masz małe ciśnienie doładowania i wtedy nie daje większej dawki?
ale WG to sobie zdejmij cięgno i wtedy zapryskaj i ręką rozruszaj aż nie będzie miał oporów.
a potem jakimś palnikiem wypal pozostałości WD'ka
wtedy nie powinno się nic kopać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 63 gości