Gang 5 3,2 obroty i stop :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Gang 5 3,2 obroty i stop :(

Post autor: Hz » ndz wrz 27, 2009 23:28

Witam posiadam 1.9 TDi (1Z 90 Ps) wczoraj jadąc na SCP z kolega na CB jaki bieg ma on 6 ja 5 i mieliśmy 100km/h wiec mówie na znak do oporu a on spoko, wiec jedziemy na A4 110-120-130 dziwne 105 koni wygrywałem ale w touaQU, wiec jedizemy dalej 140-150 i moj stop dalej nie jedzie... :(((( jakiś rok temu prawie zamykałem licznik 190+ miałem, a teraz 150 obroty na 3,2 i koniec czy to zaworek N75 ?? Bo nie wiem za co się złapac czy diagnotyka VAG coś pokaże ?? help me ;((((
Choć na codzień nie jeźdzę powyżej 130-140 ale i tak mnie to boli ze 150 i stoi :(
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 23:28 przez Hz, łącznie zmieniany 1 raz.


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 28, 2009 06:59

Sprawdź sztangę przy turbinie jak się zachowuje po odpaleniu,bo możliwe,że kierownice są zapieczone.
Poza tym,takich tematów przewinęło się już sporo.Wystarczyło poszukać i lekturę miałbyś na tydzień :wink:
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 07:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn wrz 28, 2009 08:05

wymien filtr powietrza i paliwa.
jesli do 150 ciagnie ok to nie wina turbiny.
czy na np 3 ciagnie do konca?
jesli nie ciagnie do konca to moze byc przeplywomierz albo czujnik cisnienia na dolocie.
turbo nie dmucha takiego cisnienia i przpelywomierz podaje mniej paliwa.
prz3myj przeplywomierz i czujnik cisnienia benzyna ekstrakcyjna dokladnie.



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 28, 2009 08:28

Michaś_1977, 1Z nie ma VNT


Hz,

wymień profilaktycznie filtr powietrza i i paliwa i przejedź się jak nie pomoże to zmostkuj przewody na N75; czerwony i niebieski połącz razem i jak wtedy będzie dobrze to masz przyczynę w postaci N75.

jak nie to MAŁYM ciśnieniem około 1-1,2bara dmuchnij w niebieski wężyk i zobacz czy cięgno od WG się porusza czy też nie

osobiście stawiam na N75 bo to one w tych silnikach najczęściej są przyczyną muła,
potem zostaje Ci tylko sprawdzić wężyk od kolektora do ECU ( map-sensor) i przepływomierz bo te elementy są odpowiedzialne za naliczanie dawki odpowiedniej do ciśnienia doładowania.
i powiedz mi jeszcze czy jeszcze jak na pierwszym lub drugim biegu wciśniesz do spodu czy coś przydymi czy wogóle nie ma dymka? ewentualnie na jaki kolor dymi?



Magik123

Post autor: Magik123 » pn wrz 28, 2009 08:57

Mnie trapiło to samo, zatrzymywał sie na 130-140, wymienione wszystkie filtry, czyszczony przepływomierz, czujnik temp. powietrza, wymieniony na nowy N75, wyczyszczony IC, zaslepiony EGR, po tych zabawach nic sie nie zmieniło :grrr:, w koncu wjechałem do kumpla na kanał, probowałem ruszyc sztange od WG, ale ani drgneła, to WD troche napsikałem, pistolet do powietrza, odpiąłem przewod z N75 i tak co chwile dmuchałem i lałem WD, w koncu sie ruszyła i zaczeła pracowac, efekt taki ze pierwsza jazda zaowocowała wynik nie całe 170 i droga sie skonczyła, pozniej juz nie probowałem, po kilkunastu dniach w czasie jazdy ja mu w gaz a ten 160-165 i koniec, tak ze mysle ze albo to ten WG sie dalej wali, albo zostaja logi dynamiczne, bo szczerze to ja na darmo wywaliłem 200 zeta za n75., a moze i przepływka cos szwankuje, chociaz u mnie po odłaczeniu jest totalny muł. A jesli chodzi o dym, to np u mnie wogole nie dymi.
Jesli cos sie dowiesz to napisz tutaj.
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 08:59 przez Magik123, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
SotoM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw cze 12, 2008 23:51
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: SotoM » pn wrz 28, 2009 09:03

ja kiedyś miałem taki myk - obroty do 3200 i dalej sie nie chciał krecić. był sprawdzany na VAG'u i były podejrzenia przepyływki, ale na drugiej było to samo, przekładałem nawet ECU i ciagle nie chciał jechać, pewnego pieknego dnia stwierdziłem ze wymienie filtr paliwa - auto dostało ku....cy. porostu nie dostawał paliwa - był filtr tak zawalony.



arwam

Post autor: arwam » pn wrz 28, 2009 09:26

Magik123,

sprawdź jeszcze wężyk który idzie do ECU może on jest przetarty lub pęknięty i komp myśli że masz małe ciśnienie doładowania i wtedy nie daje większej dawki?

ale WG to sobie zdejmij cięgno i wtedy zapryskaj i ręką rozruszaj aż nie będzie miał oporów.

a potem jakimś palnikiem wypal pozostałości WD'ka
wtedy nie powinno się nic kopać.



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » pn wrz 28, 2009 09:33

Ohh panowie zaskoczyliście mnie... Filt powietrza był wymieniany jakieś 3 tygodnie temu, ale filtr paliwa nie :(((( wiec zaczne od filtru paliwa ;)))


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Magik123

Post autor: Magik123 » pn wrz 28, 2009 09:34

Dzieki, zaraz ide sprawdze sobie ten wezyk, WG narazie zostawie bo czasu brak i miejsca na kanale.
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 63 gości