Mrugajaca kontrolka swiec zarowych i brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Mrugajaca kontrolka swiec zarowych i brak mocy

Post autor: szuwar GT TDI » sob wrz 26, 2009 18:33

witam koledzy odrazy napisze ze zaklinam sie na wszystko ze przejzałem chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi obiawami :grrr: zaczne wiec od poczatku...
Jakies 3 dni temu wracajac z uczelni usłuszałem ze na niskich obrotach świszczy mi turbo...troche mnie to zdziwiło i juz miałem co do niego pewne obawy...nastepnego dnia wieczorem jadac do dziewczyny zaczeła mrugac kontrolka od swiec zarowych znowu zonk :grrr: myslałem ze to czujnik stopu ale to juz raczej nie to...poniewaz dzisiaj golf stracił moc :( od 1 do 5 wogole nie czuc ze ciagnie chodzi jak zwykły D lub jeszcze słabiej :otepienie: wiec zaczołem szukac przyczyn sprawdziłem przepływke ...niby czysta...przekaznik 109 tez dobry bo wziołem od ojca z passata mysle N75 wiec połaczyłem przewody czerwony i niebieski zeby sprawdzic czy lepiej idze ale nie ma poprawy ...nie wiem co sie mogło stac w poniedziałek wstawie go na warsztat do znajomych i niech kombinuja...ale was rowniez prosze o pomoc moze wspolnymi siłami przez niedziele wzbudze go do zycia :okej:

aha jeszcze dziwna sprawa bo zauwazyłem ze u mnie pod takim N75
Obrazek

znajduje sie rowniez taki zawor Obrazek czy to normalnie tak ma byc?
z gory dzieki za pomoc :pub:


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » sob wrz 26, 2009 19:06

szuwar GT TDI, niestety nie pomoge Ci jesli chodzi o Twoje objawy utraty mocy, ale jesli chodzi o te zaworki to te pierwszy to jest N75 a ten drugi pod nim to N18 (od recyrkulacji spalin).


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 26, 2009 19:14

a vaga chociaz podpiales?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
szuwar GT TDI
Mister Logistics
Mister Logistics
Posty: 263
Rejestracja: czw lut 12, 2009 23:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: szuwar GT TDI » sob wrz 26, 2009 19:19

Adamm pisze:a vaga chociaz podpiales?
no własnie nie poniewaz gdy zapaliła sie kontrolka od swiec to zadzwoniłem do mechanika zeby sie umowic na dzis ale za długo byłem w pracy i juz miał zamkniete dlatego zawitam tam w poniedziałek z nowymi obiawami czyli utrata mocy

[ Dodano: 26 Wrz 2009 19:22 ]
GeGi pisze:ten drugi pod nim to N18 (od recyrkulacji spalin).
dzieki bo troche mnie zmyliło poniewaz w FAQ jest temat o reanimacji N75 ktory wyglada dokładnie tak samo

[ Dodano: 27 Wrz 2009 10:22 ]
koledzy a czy moze to byc nieszczelnosc na kolektorze wydechowym ? bo dzisiaj jeszcze raz chciałem sprawdzic o co kaman i postawiłem golfa w cieniu otworzyłem maske i z okolic kolektora słychac syczenie i czuc a nawet widac spaliny :grrr:

[ Dodano: 28 Wrz 2009 19:07 ]
po podpieciu pod VAG 'a komputer wykrył ze to niby wtrysk sterujacy
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 19:20 przez szuwar GT TDI, łącznie zmieniany 2 razy.


VariantoVWóz US
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226476
[img]http://img.userbars.pl/158/31447.jpeg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości