115KM AJM Nie odpala, POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

115KM AJM Nie odpala, POMOCY

Post autor: matsta1 » pt wrz 25, 2009 10:51

Dzis chcialem odpalic autko i rozrusznik ciagnal ale auta nie odpalilo. Problem pojawial sie juz na zimnym silniku ale zawsze auto po chwili odpalao a dzis juz kaplica. teraz po przekreceniu kluczyka zeruja sie godziny i licznik dzienny kilometrow i rozrusznik wogole nie zaczyna chodzic cisza. Zaraz bd aku podmienial ale co potem? Gdy cieply silnik bardzo rzadko pojwial sie problem z odpaleniem. Wszystko zaczelo sie gdy zatankowalem V-power z shel'a dwa razy do pelna i w miedzy czasie pojawil sie problem z paleniem na dotyk. Czy mozliwe ze jakies filtry sa do wymiany itp? Mial ktos juz podobny problem z zerowaniem licznika i odpalaniem? Ciezko tez bylo odpalic gdy samochod stal pod duzym wzniesieniem przodem.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 10:53

jak zeruje się licznik to oznacza spadek napięcia, może być za słaby akumulator albo rozrusznik do przeczyszczenia, podepnij inny aku i sprawdź czy to się powtórzy, sprawdź też czy nie cofa ci się po postuju (po nocy) paliwo - czy w przewodach jest powietrze, być może przez to od długiego kręcenia siada ci aku
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 10:55 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



triCKy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw lip 02, 2009 18:25
Lokalizacja: Ck

Post autor: triCKy » pt wrz 25, 2009 11:34

mettenos a jezeli sie cofa to co z takim fantem zrobic?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 11:36




matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » pt wrz 25, 2009 13:21

Aku podpiete pod prostownik. Teraz tak powiedziano mi ze jedna swieca nie grzeje bylo to sprawdzane w taki sposob ze kabel byl przykladany jednym koncem do aku a drugim po kolei do kazdej swiecy i na jednej byla cisza. Potem sprawdzono te zatyczki na swiece czy jest pard na nich podczas zaplonu miernikiem, pradu nie bylo dowiedzialem sie ze moze to byc przekaznik jakis albo bezpiecznik? Na koncu jeszcze osiwcila sie kontrolka oleju na czerwono ale jego stan jest ok hmm. Tyle sie dowiedzialem ma ktos jakies rady?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 13:26

TDI bez jednej świecy w temp. powyżej 0 stopni powinien odpalić bezproblemu, a czy podpinałeś auto pod VAG i odczytywałeś ewentualne błędy? bo jak padł przkaźnik to powinien być błąd



matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » pt wrz 25, 2009 15:03

Pod vag jeszcze nie. Wlasnie sie tez dowiedzialem ze bez jednej swiecy musial by od razu palic w takiej temp. Bylem u 3 mechanikow i dowiedzialem sie ze trzeba pod kompa podlaczyc tylko ze go malo kto ma heh. Jest to mozliwe ze gdyby auto wczesniej bylo tankowane jakas niewiadomego pochodzenia ropa a teraz v-power'em nastapily takie klopoty jakie opisalem? Auto mam od 3tyg. i teraz sie pojawily problemy. Jest na forum jakis mechanik z okolicy Rybnika,Żor ktory sie zna i posiada vag'a ? Bo jak na razie jedyny mechanik do ktorego mogl bym oddac samochod to Górka z Osin a tam dluga kolejka i nie wiem jak z fachowowiscia.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 15:05

matsta1 pisze:Pod vag jeszcze nie. Wlasnie sie tez dowiedzialem ze bez jednej swiecy musial by od razu palic w takiej temp. Bylem u 3 mechanikow i dowiedzialem sie ze trzeba pod kompa podlaczyc tylko ze go malo kto ma heh. Jest to mozliwe ze gdyby auto wczesniej bylo tankowane jakas niewiadomego pochodzenia ropa a teraz v-power'em nastapily takie klopoty jakie opisalem? Auto mam od 3tyg. i teraz sie pojawily problemy. Jest na forum jakis mechanik z okolicy Rybnika,Żor ktory sie zna i posiada vag'a ? Bo jak na razie jedyny mechanik do ktorego mogl bym oddac samochod to Górka z Osin a tam dluga kolejka i nie wiem jak z fachowowiscia.
poszukaj tutaj forumowicza ze swojego rejonu, są nawet telefony http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142822

[ Dodano: Pią 25 Wrz, 2009 ]
być może filtr paliwa definitywnie się zatkał - sprawdź czy w przewodach idących od filtra paliwa do pompy (tej na korpusie bloku) jest paliwo



matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » pt wrz 25, 2009 15:32

to dopiero jutro bo jade. Pozatym przy wlewie oleju do silnika widac juz pocenie sie tzn na okolo wlewu jest pozostalosc oleju tak z 5cm srednicy i w tej gumie ktora jest do okola korka sa slady oleju. Z tym ze olej byl wymieniany jakis miesiac temu przez poprzedniego wlasciciela i moze to sa pozostalosci?. Kontrolka swiec bardzo szybko gasnie. Aha no i gdy samochod jest na zaplonie to swieci tylko i wylacznie akumulatorek wszystkie inne kontrolki zapalaja sie i gasna po chwili, nie wiem jak to w golfach ma byc.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 25, 2009 15:35

matsta1 pisze:to dopiero jutro bo jade. Pozatym przy wlewie oleju do silnika widac juz pocenie sie tzn na okolo wlewu jest pozostalosc oleju tak z 5cm srednicy i w tej gumie ktora jest do okola korka sa slady oleju. Z tym ze olej byl wymieniany jakis miesiac temu przez poprzedniego wlasciciela i moze to sa pozostalosci?. Kontrolka swiec bardzo szybko gasnie. Aha no i gdy samochod jest na zaplonie to swieci tylko i wylacznie akumulatorek wszystkie inne kontrolki zapalaja sie i gasna po chwili, nie wiem jak to w golfach ma byc.
nic nadzwyczajnego i niepokojącego w tym co wyżej napisałeś nie ma, przy korkach wlewu oleju często "poci" się olej - jest to wina samego korka a raczej jego nieszczelności, po wymianie na nowy na jakiś czas ustaje ale potem znowu może się pojawić - nic groźnego. Zrób diagnozę VAG-iem i daj znać.



matsta1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matsta1 » wt wrz 29, 2009 20:11

Oddalem autko do warsztatu. I teraz tak vag zostal podlaczony ale tylko na zaplonie i nie wykazalo zadnych problemow, tylko ze to chyba ma byc wykonane na pracujacym silniku? Pozatym gdy powiedzialem ze chce zrobic logi statyczne i dynamiczne to mnie hmm zbyto ze po co mi to itp. Jutro mam dzwonic jak tam postepy w pracy. Powiedziano mi ze takie badanie mi nic nie da heh i wowczas zostalem bez argumentow. Ten vag byl niebieski i mial taki bardzo maly wyswietlacz pomaranczowy 1,5 model chyba? to jest to co mialo byc wogole ? Prosze mi powiedziec co mam mowic zeby auto zostalo dokladnie sprawdzone tym komputerem



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr wrz 30, 2009 13:07

matsta1 pisze:Oddalem autko do warsztatu. I teraz tak vag zostal podlaczony ale tylko na zaplonie i nie wykazalo zadnych problemow, tylko ze to chyba ma byc wykonane na pracujacym silniku? Pozatym gdy powiedzialem ze chce zrobic logi statyczne i dynamiczne to mnie hmm zbyto ze po co mi to itp. Jutro mam dzwonic jak tam postepy w pracy. Powiedziano mi ze takie badanie mi nic nie da heh i wowczas zostalem bez argumentow. Ten vag byl niebieski i mial taki bardzo maly wyswietlacz pomaranczowy 1,5 model chyba? to jest to co mialo byc wogole ? Prosze mi powiedziec co mam mowic zeby auto zostalo dokladnie sprawdzone tym komputerem
to nie był żaden VAG tylko jakiś skaner diagnostyczny, pewnie chłopy wcale nie wiedzieli jak się robi logi i co w ogóle jest. Poprawność działania i parametry powinno się sprawdzać na włączonym silniku a oni pewnie skanerem tylko szukali blłędów



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr wrz 30, 2009 14:52

Kolego tak namotales tym swoim opisem ze niw aidomo teraz czy ten samochod odpala normalnie czy nie.. Z tego co piszesz to mechanikiem nie jestes wiec popros kogos z forum podleci z VAGiem i sprawdzi co bedziesz chcial.. Bo takie tlumaczenie nic Ci nie da zebys u mechanika zablysnal tym czy tamtym.. A jak jest konkretna dolegliwosc to napisz konkretne objawy.. Pozdro



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr wrz 30, 2009 15:30

WRHZ pisze:Kolego tak namotales tym swoim opisem ze niw aidomo
he he, dokładnie, a zaczęło się od padniętego aku i zerowania licznika - miał być podmieniony aku albo podłączony do prostownika - i to ślad się urywa - auto zapalało czy nie, rzeczywiście mieszasz w tym temacie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości