Wyciek z pompy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mymon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt sie 10, 2007 11:11
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Wyciek z pompy.

Post autor: mymon » czw wrz 24, 2009 13:23

W moim mk2 zauważyłem wyciek z pompy wtryskowej. Wyciek jest w miejcu gdzie jest ten cyngiel który pociąga linka przy dodawaniu gazu. Leci spod tych sprężyn. Mam pytanie czy mozna to jakos tanio i skutecznie uszczelnić? I najważniejsze czy sam sobie z tym poradze?



pauloo23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 07, 2005 14:09
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: pauloo23 » czw wrz 24, 2009 14:20

Ja kilka lat temu w swoim golfie mk2 miałem to samo. Dałem zarobić mechanikowi - wziął 70 zł. Sam w ogóle nie chciałem się dotykać do pompy wtryskowej, bo to delikatna maszynka. Pamiętam, że wymienił coś. To chyba była albo uszczelka albo tulejka.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » czw wrz 24, 2009 15:10

Tam jest maly gumowy oring warty okolo 2zl tylko musi byc odporny na rope( zeby sie nie rozpuszczal,twardnial po kontakcie z ropą)
ewentualnie mozna jeszcze dorobic (wytoczyc tą tulejke miedzianą jak jest bardzo wyrobiona, ale nowy oring raczej zalatwi sprawe wyciekow.
Ja jak rozbieralem gore pompy to po zlozeniu tez mi z tamtad cieklo, przymierzalem sie do wymiany tego oringu , lecz po paru dniach wycieki znikly :bigok:
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 15:11 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt wrz 25, 2009 08:11

Kupowałem tą tulejkę z kompletem oringów na całą pompę jakiś rok temu za ok 30zł w InterCarsie, więc chyba szkoda zabawy w toczenie. Jak jest wyczuwalny na dźwigni gazu na pompie luz góra-dół to koniecznie trzeba ją wymienić, bo sam nowy oring na długo nie pomoże.
Tu jest jakaś fotoporada: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55715
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 08:23 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 62 gości