Kontrolka świec + szyba

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Spajki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 12, 2009 20:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Kontrolka świec + szyba

Post autor: Spajki » czw wrz 24, 2009 08:43

Witam od jakiegoś czasu mam mały problem z kontrolką od świec. Wcześniej nie ważne czy lato czy zima gasła momentalnie obecnie od może miesiąca lub dłużej (zależy od dnia) kontrolka bardzo długo świeci i gaśnie jako ostatnia. Nie chce mieć jakąś niespodziankę w zime przy odpalaniu jak zostawie auto gdzieś na polu.
Co może być powodem ?? Nie znam się na mechanice samochodowe wiec wole zapytać fachowców ;) gościu w warsztacie nie patrząc na nic powiedział że sterownik od temperatury który kosztuje hohoho co Wy na to ?

I druga sprawa.
Jakiś tydzień temu zaczął szwankować mechanizm od podnoszenia szyby. Jak jest sucha to ledwo, ledwo idzie ale jakoś dociągnie ją do góry gdy już wilgotna pare cm i kaput musze jej pomagać ;) Wydaje mi się że wcześniej tak nie było a obecnie obie szyby słychać na wybojach jak wibrują.
Moja prośba, macie może jakieś pewne i tanie oferty takiego mechanizmu na allegro ??
Golf 4 2003r, 3 drzwi, elektryka.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » czw wrz 24, 2009 09:39

Sprawa pierwsza - bez Vaga Ciezko cos stwierdzić. Wersja z czujnikiem prawdopodobna ale do sprawdzenia po diagnozie.

Sprawa druga - masz prawdopodobnie zużyte prowadnice szyby (dość częsta usterka w mk4), wymiana około 100PLN na lepsze prowadnice.

Pozdrawiam


Dziki

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw wrz 24, 2009 11:33