przygotowac i przemyc turbo przed zalozeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przygotowac i przemyc turbo przed zalozeniem
witam . nabylem w smiesznej cenie idealna turbine do 2,5tdi gt2052V.
turbinka lezala juz jakis czas nie oslonieta i bez krocca w ktory podlacza sie przewod olejowy. wiec mogly sie dostac do obiegu oleju jakies paprochy lub kurz.
z racji ze moja poprzednia vnt po nieuzywaniu przez pol roku nagle puscila olej od strony cieplej bez konkretnej przyczyny wole dmuchac na zimne i jakos turbine przygotowac przed zalozeniem.
Czy mozna ja przemyc w srodku benzyna ekstrakcyjna bez rozbierania jej( mam na mysli kanaly olejowe),
moze ja namoczyc i przedmuchac czy cus...
pozniej zalac do kanalu olejowego oleju aby nie zaczela sie krecic na sucho?
turbinka lezala juz jakis czas nie oslonieta i bez krocca w ktory podlacza sie przewod olejowy. wiec mogly sie dostac do obiegu oleju jakies paprochy lub kurz.
z racji ze moja poprzednia vnt po nieuzywaniu przez pol roku nagle puscila olej od strony cieplej bez konkretnej przyczyny wole dmuchac na zimne i jakos turbine przygotowac przed zalozeniem.
Czy mozna ja przemyc w srodku benzyna ekstrakcyjna bez rozbierania jej( mam na mysli kanaly olejowe),
moze ja namoczyc i przedmuchac czy cus...
pozniej zalac do kanalu olejowego oleju aby nie zaczela sie krecic na sucho?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14288
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20,
ewentualnie nie chcesz sprzedać jej?
jha się zacznęzbroić pod kątem nowego motoru pod koniec tyg.
a wracając do tematu to najpierw przemyj benzyną potem jeszcze ropką i zalej olejem dotąd aż wypłynie króćcem powrotnym.
i jak pierwszy raz odpalasz na tej turbinie to wodzidło kierownic ustaw w dolnej pozycji minimalnego ciśnienia doładowania że by najpierw olej całkowicie zapełnił turbinę ale wirnik jak najwolniej siękręcił.
co nie którzy powiedzą że to zbędne jest ale zdanie by zmieniali jakby zobaczyli jak GT2052V dmucha już na wolnych obrotach przy zamkniętych kierownicach.
miałeś już taką dmuchawkę to nie muszę Ci mówić jak ona dmucha
ewentualnie nie chcesz sprzedać jej?

jha się zacznęzbroić pod kątem nowego motoru pod koniec tyg.
a wracając do tematu to najpierw przemyj benzyną potem jeszcze ropką i zalej olejem dotąd aż wypłynie króćcem powrotnym.
i jak pierwszy raz odpalasz na tej turbinie to wodzidło kierownic ustaw w dolnej pozycji minimalnego ciśnienia doładowania że by najpierw olej całkowicie zapełnił turbinę ale wirnik jak najwolniej siękręcił.
co nie którzy powiedzą że to zbędne jest ale zdanie by zmieniali jakby zobaczyli jak GT2052V dmucha już na wolnych obrotach przy zamkniętych kierownicach.
miałeś już taką dmuchawkę to nie muszę Ci mówić jak ona dmucha
turbo bylo zalozone i nie pompowalo zadnego cisnienia bo nie mialem podlaczone sterowania. Przed remontem vnt20 chodzila super?
olej 10w40 bodajze shell.
Caly czas mysle o tym powrocie oleju bo lekko pozaginalem go ale bez przesady. moze on blokuje powrot oleju?
moze cisnienie oleju za wysokie? jest bodajze 3 do 4 bar( na wskazniku vdo)
olej 10w40 bodajze shell.
Caly czas mysle o tym powrocie oleju bo lekko pozaginalem go ale bez przesady. moze on blokuje powrot oleju?
moze cisnienie oleju za wysokie? jest bodajze 3 do 4 bar( na wskazniku vdo)
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
wlasnie taki olej chcialem wyprubowac ale z tego co widze to chyba nie ma sensu.prawda?JABcok20 pisze:olej 10w40 bodajze shell.

MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14288
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Bardzo dobre oleje-valvoline.JABcok20 pisze:chcialem valvoline diesel ale gosciu nie mial.
Ale drogie dość.
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 09:53 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Co masz na myśli? Sam leję 10W40 Shell'a od 100 kkm i nie mogę nic temu olejowi zarzucić. W garażu czeka Synergie 6100 Motula ale po zapoznaniu się z wynikami testu (krąży w internecie) robionego chyba przez Australijczyków mam spore wątpliwości.arwam pisze:no to już wiesz dlaczego zaczęła laćJABcok20 pisze:olej 10w40 bodajze shell.
arwam, Mobil 5W50 to syntetyk, 10W40 shella to półsyntetyk. Nigdzie nie napisałem, że ten półsyntetyk jest lepszy od syntetyków. Mówię, że na pewno jest dobrym (odpowiednim - spełnia normy) olejem i nie można tak kategorycznie kierować przyczyny usterki pod kątem oleju.
Co do testu i innego klimatu. W tym teście klimat miał mały wpływ: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
Sponsorowany czy nie, nie wiem, ale co najmniej zastanawiający.
Co do testu i innego klimatu. W tym teście klimat miał mały wpływ: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
Sponsorowany czy nie, nie wiem, ale co najmniej zastanawiający.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości