Strona 1 z 1
Kilka usterek
: ndz wrz 20, 2009 09:58
autor: krzysiekj1990
Witam kolegow od pewnoego czasu mam pare problemów:
1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
2. Silnik zagrzeje sie raz na 7 jazd tak to trzyma na 60 stopni oraz nieraz miga kontrolka braku plynu. Plyn jest na maxa
3. Przy jezdzie na 4 tak 70km/h drzy calym autem myslalem ze to opony ale problem jest dalej czy to moga byc półośki ?? POZDRAWIAM
[ Dodano: 20 Wrz 2009 20:43 ]
nikt nie mial takich objawów POZDRAWIAM
: ndz wrz 20, 2009 22:10
autor: wojtek0231
Siemasz.
1.To znaczy ile czasu grzeją? Sprawdź czy wszystkie są dobre bo może odpala na trzech garach i dlatego trzęsie a jak chwilę pali się kontrolka ładowania to nic.
2.Zdupcony czujnik albo wskaźnik temperatury. U mnie kiedyś wskazywał max 40 stopni a po wymianie wskażnika jak jest rozgrzany 90.
3.A przy hamowaniu występuje drżenie lub jeszcze bardziej się nasila? Mogą być przeguby wewnętrzne.
: ndz wrz 20, 2009 22:17
autor: krzysiekj1990
A grzeje pare sekund a co do drzenia to wlasnie nieraz drzy jak hamuje ale z wyzszych predkosci.
: ndz wrz 20, 2009 22:38
autor: wojtek0231
To z czasem grzania masz o.k. a co do tego drżenia to takie obiawy miał mój brat i zaczeliśmy od nowych opon (bo i tak miał zmieniać na nowe) i zprawdzeniu felg, przetoczenie tarcz, wymiana poduchy silnika bo jedna była niepewna a okazało się że to przeguby wew.

: ndz wrz 20, 2009 22:41
autor: krzysiekj1990
Bo wlasnie jak zerwe nieraz golfika na maxa skreconymi kolami to slychac przegob to wlasnie wewnetrzny ?? POZDRAWIAM
: ndz wrz 20, 2009 22:47
autor: wojtek0231
To słychać zewnętrzny
: ndz wrz 20, 2009 22:49
autor: Michał_1977
krzysiekj1990, po odpaleniu silnika,świece dogrzewają go jeszcze kilka sekund,przez co altek jest mocno obciążony i stawia opór silnikowi,dlatego on drży.Kontrolka nie powinna się żarzyć.Altek do przeglądu.
Jeżeli chodzi o temperaturę,to albo kiepsko go kręcisz,albo faktycznie walnięty czujnik.Natomiast jak czujnik dobry,to winę za niską temp. może ponosić zbyt późny kąt wtrysku.Czujnik poziomu płynu nie tylko Tobie płata figle-wiele osób klnie na to.
Odnośnie 3ciego punktu,to przyczyn może być co najmniej kilka-przeguby,półosie,ugięta felga,niewyważone koła,brak pierścienia centrującego (jeśli felgi mają większe otwory niż piasta)ITP.
: pt paź 02, 2009 20:41
autor: krzysiekj1990
Koledzy co do kontrolki plynu chlodniczego problem zniknol bo zalalem mu ponad max plynu
Ale mam nastepujacy problem moj dieselek gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem. Dodam ze jak grzeje swiece lub zaraz po zgaszeniu to pali na dotyk Koledzy co to moze byc ?? POZDRAWIAM
: pt paź 02, 2009 21:04
autor: Michał_1977
krzysiekj1990 pisze:gdy chwilke postoi a jeszcze nie grzeje swiec to lapie za 2 lub 3 kreceniem.
Kąt wtrysku do sprawdzenia

: pt paź 02, 2009 21:07
autor: krzysiekj1990
To trzeba do mechanika jechac czy moge jakos to sprawdzic w domu ?? POZDRAWIAM
: pt paź 02, 2009 21:20
autor: Michał_1977
Jak nic przy pompie nie modziłeś,to można zegarowo u pompiarza,a jak modziłeś,to raczej na słuch,ale jak nigdy tego nie robiłeś,to...
Z resztą nie znam Twoich możliwości

: pt paź 02, 2009 23:19
autor: abrams
krzysiekj1990 pisze:1. Gdy odpalam na zimnym silniku swiece dlugo sie nagrzewaja i po odpaleniu przez chwile drży oraz swieci sie kontrolka ladowania (akumulator nowy 74aH)
kąt wtrysku albo świece .. puszcza jakiegoś dyma jak nim trzepie ??