próba gov moda
: czw wrz 17, 2009 20:17
witam,
sprawa wygląda tak, że chciałem sobie zrobić dzisiaj gov moda ale nie wyszło nie dość, że zapomniałem zaznaczyć położenie cięgna gazu to przy wyjmowaniu cięgna mechanizmu z pompy jedno ramię które go trzyma delikatnie się podgieło. przy próbie wyprostowania usłyszałem delikatny trzask i pojawiło się pęknięcie w miejscu X ze zdj.
myślę: no pięknie, jeszcze dobrze nie zacząłem a już popsułem!
nie chciałem zakładać uszkodzonej części. mam drugą pompę więc wyjąłem z niej to ciengienko wraz z uchwytem. okazało się, że jest na 3 sprężynki(w pierwszej pompie na dwie) a uchwyt różni się numerem zaznaczonym na zdj.(oryginalnie miałem 2133 a ten drugi 26cośtam). pomierzyłem te uchwyty i okazało się, że ten 26cośtam różni się od tego z pierwszej pompy tylko długością ramienia zaznaczonego literą a na zdj. było o 1mm krótsze.
złożyłem wszystko używając uchwytu z drugiej pompy i cięgienka z oryginalnej.
udało mi się ustawić cięgno gazu. wszystko działa dobrze ale turbo nie ładuje tyle co wcześniej. tak jakby lda nie dawało większej dawki paliwa przy pojawieniu się ciśnienia. w dodatku pod pinem w lda zaczyna robić się wilgotno od ropy
nie wiem czy coś źle złożyłem czy to wina tego innego uchwytu.
proszę pomóżcie
sprawa wygląda tak, że chciałem sobie zrobić dzisiaj gov moda ale nie wyszło nie dość, że zapomniałem zaznaczyć położenie cięgna gazu to przy wyjmowaniu cięgna mechanizmu z pompy jedno ramię które go trzyma delikatnie się podgieło. przy próbie wyprostowania usłyszałem delikatny trzask i pojawiło się pęknięcie w miejscu X ze zdj.
myślę: no pięknie, jeszcze dobrze nie zacząłem a już popsułem!
nie chciałem zakładać uszkodzonej części. mam drugą pompę więc wyjąłem z niej to ciengienko wraz z uchwytem. okazało się, że jest na 3 sprężynki(w pierwszej pompie na dwie) a uchwyt różni się numerem zaznaczonym na zdj.(oryginalnie miałem 2133 a ten drugi 26cośtam). pomierzyłem te uchwyty i okazało się, że ten 26cośtam różni się od tego z pierwszej pompy tylko długością ramienia zaznaczonego literą a na zdj. było o 1mm krótsze.
złożyłem wszystko używając uchwytu z drugiej pompy i cięgienka z oryginalnej.
udało mi się ustawić cięgno gazu. wszystko działa dobrze ale turbo nie ładuje tyle co wcześniej. tak jakby lda nie dawało większej dawki paliwa przy pojawieniu się ciśnienia. w dodatku pod pinem w lda zaczyna robić się wilgotno od ropy
nie wiem czy coś źle złożyłem czy to wina tego innego uchwytu.
proszę pomóżcie