Zwiększenie dawki paliwa
: pn wrz 14, 2009 20:33
Pisałem o kiepskim przyspieszeniu mojego Mk3 1,9 TD
myślałem że kiepska elastyka auta to wina małych kół które auto miało założone
zmieniłem koła i niewiele się zmieniło auto mułowate mało elastyczne trzeba mocno cisnąć aby chciało jechać i nie szarpał przy przełączaniu biegów jak już sie rozpędził to OK co dziwne zero dymu nawet przy bardzo mocnym wciskaniu gazu no i postanowiłem zwiększyć mu na pompie dawkę paliwa przekręciłem o dobre 1/2 obrotu oczywiście musiałem po tym zabiegu obniżyć wolne obroty bo wzrosły ale auto dostało kopa nie ma czego porównywać no i jak solidnie przegazuje puści delikatnego dyma no i słychać pracę turbinki
i tu moje pytanie czy te 1/2 to faktycznie tak dużo żeby było czuć taka różnice ? musiał być przydławiony tylko po co ? przecież tym się jechać nie dało ? wiadomo w tego typu silniku wszystko ustawia się na słuch bo nie ma komputerów ( i bardzo dobrze ) jak myślicie zostawić tak czy ewentualnie jeszcze trochę zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa ? bo z tego co wiem to delikatne podkręcenie nie jest szkodliwe dla silnika
myślałem że kiepska elastyka auta to wina małych kół które auto miało założone
zmieniłem koła i niewiele się zmieniło auto mułowate mało elastyczne trzeba mocno cisnąć aby chciało jechać i nie szarpał przy przełączaniu biegów jak już sie rozpędził to OK co dziwne zero dymu nawet przy bardzo mocnym wciskaniu gazu no i postanowiłem zwiększyć mu na pompie dawkę paliwa przekręciłem o dobre 1/2 obrotu oczywiście musiałem po tym zabiegu obniżyć wolne obroty bo wzrosły ale auto dostało kopa nie ma czego porównywać no i jak solidnie przegazuje puści delikatnego dyma no i słychać pracę turbinki
