nie działający obrotościomierz + metaliczny dźwięk z rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

K.J.R.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sie 04, 2008 09:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

nie działający obrotościomierz + metaliczny dźwięk z rozrząd

Post autor: K.J.R. » sob wrz 12, 2009 08:58

Witam

Wczoraj zrobiło mi się jak w temacie mam Jette II 1.6D.
Podczas jazdy tak jakby coś się urwało przestał działać obrotościomierz oraz na troche wyższych obrotach jest metaliczny dźwięk (tarcia metal o metal) na niskich obrotach jest ok, dodatkowo poluzował mi się dość mocno pasek klinowy.

Powiedzcie co to może być i czy dam radę to sam naprawić.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.


---------------------
VW Golf III 1.8 GT
Obrazek
Tworzenie stron WWW, e-commerce, CMS

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » sob wrz 12, 2009 09:58

K.J.R. pisze:Podczas jazdy tak jakby coś się urwało przestał działać obrotościomierz
K.J.R. pisze:dodatkowo poluzował mi się dość mocno pasek klinowy
Jak masz za luzny pasek to obrotek nie bedzie Ci chodzil, bo jak wiemy w dieselkach obroty silnika są mierzone za pomocą wlasnie alternatora
Co do reszty to koniecznie sprawdz rozrzad.
Ostatnio zmieniony sob wrz 12, 2009 10:00 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

K.J.R.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sie 04, 2008 09:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: K.J.R. » sob wrz 12, 2009 10:09

teraz za dnia zajrzałem dokładniej i wygląda to tak :
urwała mi się regulacja od napięcia paska klinowego :/ teraz go napiąłem i zobaczymy czy będzie się trzymał.

I do końca nie jestem pewien czy to hałasuje rozrząd czy to koło od paska klinowego co jest na dole silnika bo tak jakby było wykrzywione (telepie się trochę)


---------------------
VW Golf III 1.8 GT
Obrazek
Tworzenie stron WWW, e-commerce, CMS

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob wrz 12, 2009 21:06

sprawdź dokręcenie śruby koła na wale mogła się popuścic jak jest dobrze dokręcona to pozostało ci odkręcenie koła od paska po wcześniejszym zaznaczeniu gdzie ma bicie i podszlifować je tylko pilnikiem żebyś nie przesadził



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości