Strona 1 z 1

pytanie o pompki

: śr wrz 09, 2009 21:55
autor: borat
koledzy borykam sie z problemem juz od roku :grrr: padla turbina i po wymianie wszystko sie zaczelo pierdzielic,przestal palic od strzala,szarpie,muli i wyje nieda sie jezdzic
wymienilem juz wszystko z wyjatkiem pompek i tu moje pytanie, o jakich numerach powinienem miec pompowtryski ? boje sie ze mogli je podmienic na jakies inne
chyba ze ktos mial taka usterke i ja naprawil ,to moze dalby jakis adres warsztatu gdzie ludzie znaja sie na robocie.

prosze o pomoc
pozdrawiam

: pt wrz 11, 2009 09:38
autor: damcio151
o panie ... tak to i cały silnik możesz wymienić :crazy:
vag, logi ... wtedy można coś powiedzieć
chcesz znać stan pompek ? statyczne 013, 018, 023
później dynamiczne 023
dynamiczne 008 011
statyczne 003, 003BS, 004 007

: ndz gru 06, 2009 17:53
autor: borat
w piątek robiliśmy logi z kolegą 'odzim, i wszystko lux jest,prócz jednej pompki delikatnie odstaje w bipach od reszty.po tym zabiegu kiedy auto dostało trochę po garach
silnik był dobrze zagrzany,zgasiłem go i potem niemogłem odpalic.dziś chciałem go przewietrzyć i poleciał 180kmh i 300obr i staną dęba ani deka wiecej :crazy:
dodam ze przy starcie np.ze skrzyżowania dopóki nie puszcze sprzęgła to jakoś jedzie
ale jak puszcze sprzęgło to obroty spadają do 900 a nieraz zgasnie.
moje numery pompek to:
038 130 073F
PBD 005 DE

OO-O1-24/368 53 J
0414720007
koleś który sprzedawał mi pompki powiedział że występują rzadko w AJM
czy to prawda ?
ma ktoś jakiś pomysł co może być grane z samocchodzikiem ???

dzięki
pozdrawiam.

: pn gru 07, 2009 01:04
autor: adams111
Witam

czy może masz coś podobnego jak u mnie tutaj ?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3424102#3424102

: pn gru 07, 2009 09:00
autor: borat
trochę podobieństwa jest,tylko ze u mnie szarpie na 2biegu w przedziale 1800 2000obr.
przy delikatnym wciśnięciu gazu,jak depne w podłoge nie szarpie.na 4,5 i 6 biegu przy przyśpieszaniu trzeba delikatnie wciskać gaz żeby dynamicznie przyspieszyć a jak depnę do końca to zwalnia i trza gazu popuścić żeby znów się rozpędzał.

[ Dodano: 07 Gru 2009 08:02 ]
chyba te AJM-y tak mają ze nawalają :hmm:

: pn gru 07, 2009 18:51
autor: adams111
j w sobotę jadę na regulację, zobaczę co się wydarzy dalej, jak będzie żle to czeka mnie wymiana

: śr gru 09, 2009 12:05
autor: trefil
adams111 pisze:j w sobotę jadę na regulację, zobaczę co się wydarzy dalej, jak będzie żle to czeka mnie wymiana
a gdzie robisz tą regulację, gdzieś w Poznaniu bo szukam speców od pompek

: śr gru 09, 2009 18:46
autor: adams111
Miałem robić w Koninie, niestety nie umówilem się wcześniej i jadę po świętach dopiero...
A masz jakiegoś magika w Poz ?

: czw gru 10, 2009 00:34
autor: borat
dziś posiedziałem trochę z browarkiem pod maską auta, i to co zauważyłem
po odpaleniu to:
sztangę wciąga, na zdjętym wężu z ssącego egr zamyka się i otwiera, po zgaszeniu klapa gasząca zamyka sie i po chwili otwiera, po włączeniu zapłonu sztanga stoi w miejscu a ZAMYKA się klapa gasząca i po chwili otwiera.i to mi się nie za bardzo podoba

[ Dodano: 10 Gru 2009 00:00 ]
po włączeniu zapłonu klapka gasząca powinna się zamknąć ?

: czw gru 10, 2009 11:31
autor: trefil
adams111 pisze:Miałem robić w Koninie, niestety nie umówilem się wcześniej i jadę po świętach dopiero...
A masz jakiegoś magika w Poz ?
nie tylko pytam, czy ty w poznaniu kogoś masz

: czw gru 10, 2009 21:16
autor: borat
belcho99 pisze:kolego, któregoś razu wertowałem forum bo nudziłem się w pracy i takie problemy jak opisałeś (szarpanie, mulenie itd.) no przynajmniej podobne miał ktoś w mk4 SDI, u niego był to błąd w sterowniku silnika i w czasie jazdy przymykała się klapa gasząca, po odłączeniu jej wszystko wróciło do normalnego stanu.
no właśnie po zapłonie zamyka się klapka gasząca-to by rozwiązało problem palenia
silnik ciepły ja odpalam a tu się zamyka dopływ tlenu i kręceee
ominołem klapkę i pali dużo lepiej,ale nadal muli i szarpie.
dziwne ze niema żadnego błędu,zwarcie albo cuś

[ Dodano: 10 Gru 2009 22:46 ]
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1154595.html
podobne