brak mocy
: wt wrz 08, 2009 02:59
Witam
Przepraszam za brak fachowego słownictwa ale mam problem i chciałbym uzyskać pomoc w postaci informacji celem zaoszczędzenie kupy kolejnych pieniędzy
posiadam golfa III TDI z 1997 roku z sierpnia WVWZZZ1HZWB042834
wybrałem się na wycieczkę do stolicy i urwał się wałek w turbinie regeneracja (korpus pozostał ten sam) plus wymiana filtrów, oleju podłączenie pod VAG-a kosztowała mnie 2500
"zadowolony" wyjechałem od mechanika pod górkę delikatną osiągam na 5- 80 km/h z wyraźnym spadkiem prędkości i tak ciągle z górki 100 pod górkę 60. Wnerwiony wrzuciłem na luz i dałem buta ledwo co zwiększał obroty do 2500 a przy 3000 to prawie nie wzrastały obroty ale kiedy przekroczyły 3200 obr to jakby dostawał cholernego kopa i po wykonaniu tej operacji moc jest na pełnym zakresie obrotów. Osiągnąłem magiczne 120 km/h na prostej i bez spadku prędkości pod górkę (z reguły nie szalałem więc ile to leciało to nie wiem). Zaznaczam że po każdym uruchomieniu czy ciepły czy zimny ta operacje należy wykonać
teraz mechanik chce mi wymienić pompę i przeczyścić nastawnik pompy (na starcie)
zaznaczam przed remontem nic takiego nie było auto lekko na zimnym dymiło a po 2-3 km przestawało
Przepraszam za brak fachowego słownictwa ale mam problem i chciałbym uzyskać pomoc w postaci informacji celem zaoszczędzenie kupy kolejnych pieniędzy
posiadam golfa III TDI z 1997 roku z sierpnia WVWZZZ1HZWB042834
wybrałem się na wycieczkę do stolicy i urwał się wałek w turbinie regeneracja (korpus pozostał ten sam) plus wymiana filtrów, oleju podłączenie pod VAG-a kosztowała mnie 2500
"zadowolony" wyjechałem od mechanika pod górkę delikatną osiągam na 5- 80 km/h z wyraźnym spadkiem prędkości i tak ciągle z górki 100 pod górkę 60. Wnerwiony wrzuciłem na luz i dałem buta ledwo co zwiększał obroty do 2500 a przy 3000 to prawie nie wzrastały obroty ale kiedy przekroczyły 3200 obr to jakby dostawał cholernego kopa i po wykonaniu tej operacji moc jest na pełnym zakresie obrotów. Osiągnąłem magiczne 120 km/h na prostej i bez spadku prędkości pod górkę (z reguły nie szalałem więc ile to leciało to nie wiem). Zaznaczam że po każdym uruchomieniu czy ciepły czy zimny ta operacje należy wykonać
teraz mechanik chce mi wymienić pompę i przeczyścić nastawnik pompy (na starcie)
zaznaczam przed remontem nic takiego nie było auto lekko na zimnym dymiło a po 2-3 km przestawało