brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vendor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:14
Lokalizacja: zamość

brak mocy

Post autor: vendor » wt wrz 08, 2009 02:59

Witam

Przepraszam za brak fachowego słownictwa ale mam problem i chciałbym uzyskać pomoc w postaci informacji celem zaoszczędzenie kupy kolejnych pieniędzy

posiadam golfa III TDI z 1997 roku z sierpnia WVWZZZ1HZWB042834

wybrałem się na wycieczkę do stolicy i urwał się wałek w turbinie regeneracja (korpus pozostał ten sam) plus wymiana filtrów, oleju podłączenie pod VAG-a kosztowała mnie 2500
"zadowolony" :crazy: wyjechałem od mechanika pod górkę delikatną osiągam na 5- 80 km/h z wyraźnym spadkiem prędkości i tak ciągle z górki 100 pod górkę 60. Wnerwiony wrzuciłem na luz i dałem buta ledwo co zwiększał obroty do 2500 a przy 3000 to prawie nie wzrastały obroty ale kiedy przekroczyły 3200 obr to jakby dostawał cholernego kopa i po wykonaniu tej operacji moc jest na pełnym zakresie obrotów. Osiągnąłem magiczne 120 km/h na prostej i bez spadku prędkości pod górkę (z reguły nie szalałem więc ile to leciało to nie wiem). Zaznaczam że po każdym uruchomieniu czy ciepły czy zimny ta operacje należy wykonać

teraz mechanik chce mi wymienić pompę i przeczyścić nastawnik pompy (na starcie)
zaznaczam przed remontem nic takiego nie było auto lekko na zimnym dymiło a po 2-3 km przestawało



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 08, 2009 08:14

vendor, jak dla mnie problem z przeplywka, po przegazowaniu na 3000 obrotow wywala blad i wchodzi w tryb awaryjny dlatego lepiej ciagnie, poniewaz ustawia dawke powietrza na sztywno,

przede wszystkim dobra diagnostyka a potem dopiero jakies naprawy

poszukaj kogos z forum z vagiem z okolicy i niech to sprawdzi


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

vendor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:14
Lokalizacja: zamość

Post autor: vendor » śr wrz 09, 2009 12:19

podziękował
zgadza się po zdjęciu przepływomierza ocena następująca brak śmigiełka, gdzie kupić to tanio ??



zyga435
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:44
Lokalizacja: Śląsk / SZO
Kontakt:

Post autor: zyga435 » śr wrz 09, 2009 13:45

Podepnę się do tematu bo mam podobny problem tak mi się wydaje. Dzisiaj rano sprawdzałem ile poleci mój golfik III 1.9 tdi 90km AHU, bez problemu pokazał 180 km/h dalej nie sprawdzałem (brak drogi) spowrotem wracając z ledwoscia wkrecił się na 140 km/h i wyrażnie wydawał się słabszy. Czy to przepływomierz ? :(



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 09, 2009 16:18

vendor, w ASO firma I2S (oryginal) lub na allegro - pierburgi beda drozsze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zyga435
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 15:44
Lokalizacja: Śląsk / SZO
Kontakt:

Post autor: zyga435 » śr wrz 09, 2009 16:46

Przed chwilą wróciłem z krótkiej podróży i już silniczek chodzi normalnie co nie tak że wtedy taki słaby był ?

Auto postało tylko z 1h i już normalnie chodzi :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości