Strona 1 z 2

problem z ciśnieniem

: pn wrz 07, 2009 17:24
autor: tomogolf2
Mam taki problem ze turbo zaczeło mi jakos mniej pompowac, nie wiem czym to jest spowodowane, wczesniej dmuchało 2b i bylo ok, teraz dmucha 1.2, 1.4 a przy wyzszych obrotach tak 5700-6000 upuszcza do 0.8-0.5... myuslalem ze ma dziure w układzie ale nie ma... turbo to holset , cos jest z westgatem? czy moze jakas inna przyczyna...?

: pn wrz 07, 2009 18:05
autor: Lukas-182
Ja bym obstawił WG, zapieczony może ?? Masz IC?? Bo jeśli tak to może nieszczelny...

: pn wrz 07, 2009 18:16
autor: tomogolf2
wszystko szczelne, smarowałem wd40 westgate i w srodku i na zewnątrz i jako tak sie ruszał...

: pn wrz 07, 2009 18:21
autor: Lukas-182
a luzy na wirniku sprawdzałeś, może już sprężarka nie wydala... ??

: pn wrz 07, 2009 18:38
autor: tomogolf2
nie luzow prawie nie ma, oleju tez nie wciaga...

: pn wrz 07, 2009 21:23
autor: Lukas-182
Kurczę, to może zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym ?? Ale sądzę, że tego to porządnie do takich modów już wcześniej zabezpieczyłeś :chytry:

Muszę to porządnie przemyśleć, jak na cos wpadnę to dam znać :grin:

: pn wrz 07, 2009 22:20
autor: tomogolf2
ja nad tym mysle od 3 tygodni.. juz nie wiem co mam zrobic;/ dlatego tu napisalem moze wiecej głow to i na cos sie wpadnie...

: wt wrz 08, 2009 00:11
autor: Michał_1977
Lukas-182 pisze:Ja bym obstawił WG, zapieczony może ??
WG zazwyczaj zapieka sie w pozycji zamkniętej i turbo wtedy przeładowuje,czyli daje większe ciśnienie...
Lukas-182 pisze:Kurczę, to może zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym ??
Ten zawór jak upuszcza ciśnienie,to słychać charakterystyczny,nagły wystrzał ciśnienia.
tomogolf2, kopci golfina?
Bo ja myślę,że to może być wina pompy.
W moim jak głowiczka się kończyła,to ciśnienie też raptownie poleciało w dół.
Możesz jeszcze sprawdzić kąt wtrysku,bo on ma zasadniczy wpływ na to co dmuchnie suszara.
Pozdr.

: wt wrz 08, 2009 09:13
autor: tomogolf2
pompe mam 11mm kopci tak jak zawsze kopcil, pompa chyba nie ma z tym nic wspolnego bo działa tak jak trzeba kat wstrysku tez dobrze ustawiony

[ Dodano: 08 Wrz 2009 09:17 ]
a dodam jeszcze ze mam spsoty eletrozawor w popmie, ma takie odchyly ze po wyjeciu kluczyka silnik dalej pracuje, zdejmie sie przewod idący do zaworku to silnik tez dalej pracuje, jedynym sposobonem na zgaszenie jest lekkie dodanie gazu na wylaczonym zapłonie, a jak sie odwiesi to jest normalnie:) ale to chyba nie ma jakies wiekszego wpływu na cisnienie?

: wt wrz 08, 2009 09:21
autor: Michał_1977
W jaki sposób przerabiałeś zawór upustowy w kolektorze?

: wt wrz 08, 2009 12:12
autor: JABcok20
zawor na dolocie moze nie trzyma?? mialem podobnie lae dmuchal maks 0,6 bara bo egr byl nieszczelny. zmienilem na inny i jest ok.

[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 12:15 ]
tomogolf2, co masz za holseta?
od czego?
jak sie spisuje bo te vnt20 z 2.5tdi to chyba malo wytrzymale.

: wt wrz 08, 2009 14:41
autor: t0mal
Jeśli ucieka powietrze to byś wyraźnie słyszał syczenie, ja obstawiam elektrozawór, u mnie mam podobny problem i już próbowałem wszystkiego tylko ten zawór mi pozostał :?

[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:49 ]
Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach :chytry:

[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:52 ]
Jeśli masz głowiczkę od transita bez przedwtdysku to najprawdopodobniej w tym tkwi problem, właśnie chciałem podmienić ten zawór ale dziad nie chce się odkręcić, muszę wyjąć chyba pompe :?

: wt wrz 08, 2009 15:55
autor: tomogolf2
JABcok20 pisze:zawor na dolocie moze nie trzyma??
zawor mam wyjety i zaspawany otwor... tamtedy nic nie ucieka
JABcok20 pisze:co masz za holseta?
holset hx27w od jakiegos kombajna podobno
t0mal pisze:Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach :chytry:
tak jezdze...
t0mal pisze:dziad nie chce się odkręcić
u mnie tez sie nie chce odkrecic...

dzis przerbilem układ na taki jak jest w zwykłym td 1 gumowe kolanko z turbo prosto do koletora ssacego... dmucha jeszcze mniej i jeszcze gorzej rosnie cisnienie...
JABcok20 pisze:jak sie spisuje
nie narzekałem pompował od 3700-3900 jest naprawde wielki turbolag ale jak juz sie wkreci to nie ma zmiłuj sie :)

[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:05 ]
hmm nie wiem czy ten zawoek cos pomoze, bo ewidentnie czuje ze dawke ma odpowiednia ale nie ma cisnienia, z tylu za mna kupa dymu zostaje jak jade przy jednakowych obrotach np 4000 a tak nie powinno byc...

: wt wrz 08, 2009 16:15
autor: t0mal
Czasami zdaża się, że *#cenzura#* uszczelkę między kolektorem dolotowym a głowicą, no ale to słychać syczenie jak pisałem.

[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:22 ]
nawet przy kosmicznej dawce nie powinien kopcić przy jeździe ze stałą prędkością, to jest raczej wina wtryskiwaczy bądź paliwa, lejesz depresator przy tankowaniu? Jakie masz końcówki wtryskiwaczy?