Strona 1 z 3

AFN ciezko odpala na cieplym

: ndz wrz 06, 2009 21:07
autor: zineq
witam stalo sie to po podmianie kompa drugi tez afn na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/ kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/

: ndz wrz 06, 2009 21:50
autor: Porfiry
cześć!
mam podobnie, na zimnym pali od razu a na ciepłym trochę muszę pokręcić ale nie aż 7 sekund...

: ndz wrz 06, 2009 22:13
autor: sugestia
kolega to miał w afn golf 3 wymieniał wtryski regenerował pompę aż wkońcu pojechał do tunera, bo to jakaś fabryczna wada afn i z czasem się ujawnia, poprawili mu program i dodatkowo chiptuning i teraz śmiga jak talala. Zadzwońcie sobie do daniela z ttc (kraków) bo on mu to zrobił. www.ttc.pl

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

: ndz wrz 06, 2009 22:22
autor: tomch
zineq pisze:kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/
a dawka paliwa nie za mała? To poczytaj

Re: AFN ciezko odpala na cieplym

: ndz wrz 06, 2009 22:36
autor: PinkFloyd
zineq pisze:witam stalo sie to po podmianie kompa drugi tez afn na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/ kat wtrysku jest taki jak ma byc ;/
Najczesciej takie kroki- regeneracja rozrusznika, kopsniecie vagiem dawki rozruchowej na maxa jak nie pomorze zmiana dawki przez korektę mapy i bedzie ok.

: ndz wrz 06, 2009 22:38
autor: zineq
jak podniesc dawke vagiem ??

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1756.html tak jakby z poczatku nie dostawal paliwa

: ndz wrz 06, 2009 22:43
autor: PinkFloyd
zineq pisze:jak podniesc dawke vagiem ??

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_1756.html tak jakby z poczatku nie dostawal paliwa
select/egine/login/12233/adaptacje/kanał 5 wpisujesz wartośc przez dodawanie na maxa az do takiej kiedy vag ja odrzuci to bedziesz wiedział jaka jest max. W nowszych VW standard to 32768 a max to 33267 nie wiem jak w AFN ale dojdziesz

[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2009 ]
P.S. musisz mieć pełną wersje vaga to zmian w adaptacji.

: ndz wrz 06, 2009 22:58
autor: zineq
no i chyba w tym porblem a ma ktos informacje co moge zmienic w kompie ?? jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym

: ndz wrz 06, 2009 23:00
autor: tomch
PinkFloyd pisze:standard to 32768
lub 128 - chyba, że się mylę

[ Dodano: 06 Wrz 2009 23:02 ]
zineq pisze:jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
No przecież kolega PinkFloyd już dokładnie ci to wyjaśnił

: ndz wrz 06, 2009 23:11
autor: PinkFloyd
tomch pisze:
PinkFloyd pisze:standard to 32768
lub 128 - chyba, że się mylę

[ Dodano: 06 Wrz 2009 23:02 ]
zineq pisze:jak przeprowadzic adaptacje pompy wtryskowej itp ?? b0 zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
No przecież kolega PinkFloyd już dokładnie ci to wyjaśnił
No tak przypomniałem sobie 128 w starszych TDI :bigok:

: ndz wrz 06, 2009 23:24
autor: leo...
zineq pisze:zmienilem kompa i po tym przestalo zapalac na cieplym
zmieniłeś na taki sam (numery VW/Audi i Bosch) ??

: ndz wrz 06, 2009 23:29
autor: zineq
z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK

: pn wrz 07, 2009 07:49
autor: karol26
No ja mam podobny problem z afn-em facet z zaufanego serwisu diesla mówił że wina są mapy rozruchu na ciepłym silniku i wystarczy je poprawić i bedzie git.Niestety taka operacja jest dosć kosztowna ok 400 pln :crazy: , jak na razie sobie odpuściłem bo musze pompę uszczelnić.

: pn wrz 07, 2009 21:24
autor: zineq
nastawianie vagiem nic niedaje ;/ ma ktos pomysl jak to zrobic nastawnikiem ??