Strona 1 z 1
Skąd wyciek i co to jest ?
: ndz wrz 06, 2009 10:58
autor: jelon111
Golf III, 1,9 TD, 75 KM
Jestem laik także proszę o pomoc:
1. Skąd ten wyciek
foto 1 i cóż to jest
foto 2 ?
2. Po wymianie paska: alternatora, wspomagania oraz uszczelki pod pokrywą zaworów auto zaczęło "klekotać", zrobiło się mułowate, palić olej (wcześniej nie było konieczności dolewki oleju) oraz kopcić na czarno, podczas zmiany biegów/dodawania gazu oraz zawsze podczas jazdy pod górkę
Z góry dziękuje za odpowiedzi
: ndz wrz 06, 2009 11:00
autor: Sztomel
na foto nr 1 jest pompa podciśnienia a na foto nr 2 pompa podciśnienia i wężyk idący do serwa układu hamulcowego.
: ndz wrz 06, 2009 12:34
autor: jelon111
czy są jakieś uszczelki do wymiany w tej pompie - warto wymieniać czy zostawić jak jest ?
: ndz wrz 06, 2009 12:38
autor: Sztomel
jeśli jest wyciek spod pompy to jest tam pierścień uszczelniający, nie napisałeś skąd Ci cieknie ale tu masz schemat :
: ndz wrz 06, 2009 20:41
autor: jelon111
dzięki za schemat i namiar na etke
[ Dodano: 10 Wrz 2009 22:13 ]
Sztomel czy można "ot tak" po prostu wymienić te uszczelki czy trzeba o czymś pamiętać/czegoś nie robić?
: śr wrz 16, 2009 15:07
autor: Sztomel
spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać - to nie rozrząd, wyjmujesz pompę, wymieniasz uszczelki i ponownie ją montujesz.
: śr wrz 16, 2009 15:47
autor: munior
Sztomel pisze:spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać
Jak już wymontuje pompę to niestety trzeba
Sztomel pisze:to nie rozrząd
Właśnie rozrząd...Ups ,sory kolego Sztomel zagapiłem się bo mi się tematy pomyliły .Tak to jest jak się otworzy w zakładkach kilka tematów i napisze odpowiedz nie w tym co trzeba...
: śr wrz 16, 2009 16:06
autor: Sztomel
munior pisze:Sztomel napisał/a:
spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać
Jak już wymontuje pompę to niestety trzeba
Sztomel napisał/a:
to nie rozrząd
Właśnie rozrząd...
piszemy tu o pompie podciśnienia a nie o wtryskowej
: śr wrz 16, 2009 19:41
autor: berti666
Dołączam się do pytania o wężyk na foto 2.
U mnie jest on podobnie przytwierdzony do pompy (jak na foto 1.), tylko że jest luz po środku i końcówka tak jakby nie wchodzi w "gniazdo". Czy to tak ma być, czy powinno być to bardziej sztywne, żeby się nie ruszało?.
: śr wrz 16, 2009 20:15
autor: Sztomel
berti666 pisze:jest luz po środku i końcówka tak jakby nie wchodzi w "gniazdo". Czy to tak ma być, czy powinno być to bardziej sztywne, żeby się nie ruszało?.
jak się domyślam to piszesz o końcówce wężyka wchodzącej do serwa hamulców, jeśli wspomaganie hamulców działa poprawnie to tego nie ruszaj.
: czw wrz 17, 2009 14:34
autor: berti666
chodzi o 2 koncowke wchodzaca do pompy nie do serwa, hamulce sa tylko wydaje sie jak by slabe troche w porownaniu do mojego 2 auta (opla astry f mk1)