drgania na niskich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mjotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:50
Lokalizacja: Orzechowo

drgania na niskich obrotach

Post autor: mjotka » sob wrz 05, 2009 18:20

samochód (golf III 1,9tdi 94r.) dziwnie drży na niskich obrotach, zaraz po odpaleniu około 900rpm, powyżej 1000rpm przestaje. Później gdy podczas zatrzymanie silnik znowu zostaje pozostawiony na obrotach około 900rpm drgania powracają


przy samochodzie był naprawiany nastawnik w pompie wtryskowej



co może być powodem takiego zachowania?



FollowMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw mar 26, 2009 13:08
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: FollowMe » sob wrz 05, 2009 18:25

Moze zuzyte poduszki pod silnikiem


TDI POWER

Awatar użytkownika
mjotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:50
Lokalizacja: Orzechowo

Post autor: mjotka » sob wrz 05, 2009 18:58

Moze zuzyte poduszki pod silnikiem

raczej nie, byłem u mechanik przy okazji wymiany czegoś innego i patrzył do nich, twierdził, że robił coś przy jednej

teoretycznie są ok, ale kto to wie :)



daro1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 21:26
Lokalizacja: płock

Post autor: daro1976 » sob wrz 05, 2009 19:18

spróbuj odłączć impulsator od skrzyni, albo zwróć uwagę na tłumiki może to złącze elastyczne ciekawe jak to brzmi powodzenia



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 05, 2009 20:00

daro1976, odlaczenie impulastora nie wplywa na prace na jalowym jesli chodzi o nastawnik :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob wrz 05, 2009 20:03

czyli po naprawie nastawnika a wydaje mi się że to było tylko czyszczenie a nie naprawianie, prawdopodobnie ustawili zbyt niską dawkę paliwa, a jak jest z mocą??, tak samo jak przed.



Awatar użytkownika
mjotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:50
Lokalizacja: Orzechowo

Post autor: mjotka » ndz wrz 06, 2009 00:21

moc jest, idzie normalnie


nastawnik był jak mi to wytłumaczono rozruszany poprzez komputer

co do dawki paliwa nie mam pojecia



Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Audik » ndz wrz 06, 2009 06:55

A powiedz ile Cie skasowali za to rozruszanie przez komputer :grin:



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: drgania na niskich obrotach

Post autor: tomch » ndz wrz 06, 2009 09:52

Przede wszystkim użyj szukajki. Problem już był poruszany na forum. pozdro



Awatar użytkownika
mjotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:50
Lokalizacja: Orzechowo

Post autor: mjotka » ndz wrz 06, 2009 10:22

300 pln



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz wrz 06, 2009 10:25

mjotka pisze:nastawnik był jak mi to wytłumaczono rozruszany poprzez komputer
ciekawe.
a uto ci nie szarpie na zimnym na niskich obrotach i wysokim biegu jak jedziesz???



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 06, 2009 10:29

mjotka pisze:300 pln
wow ale kaszana, rozruszanie - dobre he he !
mjotka czytaj to forum a zwłaszcza dział "silniki diesla" bo potem to Ci byle mechanik kitu nie wciśnie - polecam.
i zakup sobie vaga (najlepiej w wersji 311.2N) za 80 lub 90 złotych bo inwestycja szybko się zwróci - np. na www.viaken.pl

[ Dodano: 06 Wrz 2009 10:30 ]
ten polecam :
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103
polski VAG odpada bo logów dynamicznych nie zrobisz w razie potrzeby (ostatnio się przekonałem).
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 10:31 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
mjotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:50
Lokalizacja: Orzechowo

Post autor: mjotka » ndz wrz 06, 2009 21:01

byłem w serwisie boscha, więc myślałem, że się znają, ale widocznie znają się bardziej na żuleniu niż na naprawie


gdy zaprowadziłem do nich golf szarpał jak szalony, jak odebrałem to po wejściu na obroty większe niż 1000 jest ok, źle jest tylko na jałowym wtedy jest szarpanie, później jest ok (chyba), piter_s spytał czy na wysokim biegu jest dobrze, w sumie to sam nie wiem, tak ok 3400-3500 obrotów jak by nie dostawał ropy, nie wiem czy tak powinno być



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 06, 2009 22:14

mjotka, "rozruszac" to Ci mogli portfel a nie nastawnik

nastawnik w przeciwienstwie do portfela w boschu trzeba wyczyscic :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości