Strona 1 z 1

PEKNIETY BLOK

: czw wrz 03, 2009 21:09
autor: jerzyna69
witam mam passata b5 kombi 99 rok 115ps podciagniety na 140....
mam pekniety blok u samego dolu jak sie laczy z misa olejowa i lekko bardzo kapie z niego olej..... prosze o jakies propozycje czy wymienic silnik czy blok czy spawac go moze ktos ma silnik do sprzedania czekam na jakies rozwiazania i propozycje :)) z gory dziekuje jak ktos ma jakas propozycje zostaw namiary

: czw wrz 03, 2009 21:15
autor: Michał_1977
Myślę,że warto spróbować zaspawać,bo jakby pękł gdzie indziej,np.w okolicach głowicy to kaplica.

: czw wrz 03, 2009 22:05
autor: J.B.S.
Jesli na dole to mozna spróbować jakimś klejem.
Naprawdę są teraz dobre.
Jeszcze pytanie jakiej długosci to pękniecie?

: pt wrz 04, 2009 12:52
autor: Sztomel
rozwiercić wiertłem blok w miejscu gdzie kończy się pęknięcie aby pęknięcie się nie powiększało i zalepić np. distalem a po utwardzeniu doszlifować powierzchnię styku bloku z miską olejową.

: sob wrz 05, 2009 00:59
autor: Kris-THC
Sztomel pisze:rozwiercić wiertłem blok w miejscu gdzie kończy się pęknięcie aby pęknięcie się nie powiększało
To dobra rada a dzisiejsza chemia czyni cuda. Zajeb.... o jakąś studzienkę czy po crashu auto że tam blok pękł? Są różne wady odlewnicze ale bloki raczej nie pękają same z siebie od dołu.