kolektor sacy 1z a AWX

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciekpppp87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

kolektor sacy 1z a AWX

Post autor: maciekpppp87 » czw wrz 03, 2009 08:55

witam zakupiłem kolektor od awxa i podczas rozbierania zauważyłem ze w kolektorze 1z idze jakieś podciśnienie do niego a w awxe nie zauważyłem żeby coś tam się podpinało ? za co odpowiadać to podciśnienie i co z tym zrobić

pozdrawiam i dzięki za pomoc


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129509

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw wrz 03, 2009 08:59

Do komputera idzie.
To jeszcze malo widziales bo z tylu kolektora 1Z jest zaworek EGR, ktorego tez trzeba sie pozbyc jak montujesz kolektor z AWXa.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
maciekpppp87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: maciekpppp87 » czw wrz 03, 2009 09:11

egru juz nie mam wiec luz tylko czy trzeba zrobic otwor w kolektorze? na to podcisnienie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129509

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw wrz 03, 2009 09:24

Kazdy ma inny sposob. Jeden dorabia krociec w kolektorze, drugi we flanszy polaczeniowej waz-kolektor.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw wrz 03, 2009 11:49

maciekpppp87 wężyk nadciśnieniowy możesz zamontować we flanszy dorabianej do kolektora AWX - tak będzie najprościej bo flanszę i tak musisz dorobić, o coś takiego :
http://img355.imageshack.us/i/rurka7by.jpg/

[ Dodano: 03 Wrz 2009 11:50 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138630


Obrazek

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw wrz 03, 2009 12:22

Witam

Właśnie będe montował kolektor AWX a do 1Z a,
wiecie może jaką długość powinna mieć flansza jak reszta dolotu miała by pozostać ori ?
I co zrobić z wężykiem sterującym EGR em ?
Zaślepić ?

Pozdr.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw wrz 03, 2009 12:27

Co prawda u mnie AJM a nie AWX i rozwiazalem sprawe tak z wezykiem:
Obrazek

I jeszcze musialem uciac ze 2cm weza gumowego bo byl za dlugi (przez dluzsza flansze)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw wrz 03, 2009 12:28

co do długości flanszy w 1Z się nie wypowiem bo nie wiem ale jedno jest pewne - na końcu flanszy dobrze jest naspawać z zewnątrz karb aby wąż nie spadał a zawór EGR najlepiej zaślepić, w wężyk z EGR można wkręcić śrubę aby go zaślepić.

[ Dodano: 03 Wrz 2009 12:30 ]
bradley ten kolektor ssący niewiele daje, to jest to samo co w ALH czy AGR
ale rozwiązanie z wężykiem OK.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości