mettenos pisze:moja świszcze od 200.000 km
A powinna od 1700rpm > na starcie pewnie niedoładowanie.
Turbo działa cały czas! > Vnt na każdym biegu reguluje zawór N75.
Logi to podstawa:
(dynamiczne)
grupy - 003(przepływka), 008(dawki), 011(turbina)
do tego uzupełnienie >
statycznie (nie koniecznie log)
000 (na zablokowanych nastawach) i 004 > można spisać wartości
We własnym zakresie można>
zdiąć rurę z zimnej części turbo lub odkręcić z 3-ch nakrętek klucz 13 z goracej części wydech >>> moamy dojście do wirnika >>> luzy w pionie nie ma prawa ocierać o ściany turbo , w poziomie praktycznie nie może być luzu!!!
Dalej > na zablokowanych nastawach w grupie 011 sztanga ma chodzić góra dół co 11s > kontrola sprawności VNT >>>> reszte dowiemy się z logów!.
Wężyki od sterowań mają być całe i zdrowe > bo silnik jest sterowany podciśnieniem!
Kat out> jeżeli autko zrobiło więcej niż 150 tyś km > od tego etapu kat tylko odbija sadze. Odma out bo prawie zawsze leje > możliwy oil catch tank > trochę myślenia.
Po takich zabiegach to auto będzie śmigać przez grube lata!!!
Jak zdobyć wtyczkę i Vag-a (zwraca się po pierwszych 2 podpięciach):
- wersja z allegro około 130 zł (za tańsze nie ręcze)
- spot > pojechać na zlot vw w okolicy > koledzy pewnie mają i można się podpinać
- jechać do warsztatu i płacić od 50 do 100 zł za podpinanie (tylko odczytają błędy a jak powiesz o logu to im łysina wyskoczy na głowie!)
(ps wtyczka to niezbędnik do tego autka)
Błędy możesz tak samo nam podać > jak wolisz> skan wszystkich sterowników albo silnik, abs, airbag(nowe wersje vag-a, starymi można uszkodzić sterownik), moduł komfortu oraz zegary i immo > to by wystarczyło! >>>
Logi do działu diagnostyka > tak jakl pisał kolega
mettenos, > i czekaj na odpisywanie! Pozdrowionka dla wszystkich!