Strona 1 z 1

: ndz sie 30, 2009 19:45
autor: Shmatan
Jeżeli masz silnik AGR to będą problemy nie tylko mechaniczne ale też programowe, bo nie masz zmiennej geometrii łopatek turbiny

Jeżeli ALH to pewnie i dałbyś rade wsadzić inne turbo, ale samo turbo Ci mocy nei zwiększy - program, wtryski, a turbo zostaw raczej na koniec

: ndz sie 30, 2009 23:26
autor: Sztomel
każde nowe turbo, obojętnie czy z BKC czy BKD ma inną flanszę wydechową, już nie wspominając o wydajności, przy silniku BKC nic nie zyskasz a i tak musisz zmienić flanszę wydechową oraz wylot powietrza doładowanego, wydajnością one większą nie grzeszą więc nasuwa się pytanie - po co ? Przetrzep strony motoallegro.pl i tam sobie popatrz jak to wszystko wygląda - to nic trudnego a łatwo się zorientować co i w jakim stopniu Ci podpasuje !