Turbina z auta 90KM a 105KM jakie są różnice.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » ndz sie 30, 2009 19:45

Jeżeli masz silnik AGR to będą problemy nie tylko mechaniczne ale też programowe, bo nie masz zmiennej geometrii łopatek turbiny

Jeżeli ALH to pewnie i dałbyś rade wsadzić inne turbo, ale samo turbo Ci mocy nei zwiększy - program, wtryski, a turbo zostaw raczej na koniec



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz sie 30, 2009 23:26

każde nowe turbo, obojętnie czy z BKC czy BKD ma inną flanszę wydechową, już nie wspominając o wydajności, przy silniku BKC nic nie zyskasz a i tak musisz zmienić flanszę wydechową oraz wylot powietrza doładowanego, wydajnością one większą nie grzeszą więc nasuwa się pytanie - po co ? Przetrzep strony motoallegro.pl i tam sobie popatrz jak to wszystko wygląda - to nic trudnego a łatwo się zorientować co i w jakim stopniu Ci podpasuje !
Ostatnio zmieniony ndz sie 30, 2009 23:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości