Strona 1 z 1

szarpniecia przy wysokich obrotach

: ndz sie 30, 2009 13:30
autor: didmajster
witam wszystkich. moj golfik to jednostka z 94 roku o pojemnosci 1,9 TDI i mocy 90KM. stan silnika oceniam na idealny,jeszcze jezdze na polsyntetyku,wszysto w stu procentach sprawne ale problem jaki pojawia sie czasem to szarpniecia przy wysokich obrotach. np ostatnio zabieram sie za omege, jestem na lewym pasie ok 140-150 na budziku a tu taka przykra sprawa, jakby paliwo nie poszło tam gdzie miało isc. omege zostawiłem z tyłu ale jest to jakis problem. ropke zazwyczaj kupuje na orlenie choc czasem "biore" od brata oszczednosci bo jest kierowca ciezarówki. jest mozliwosc ze to jakies prósze czy inne zabrudzenie jakos dostało sie do zbiornika podczas takiego niesterylnego tankowania i pozniej gdzies tam do pompy itp??? sytuacja taka ma miejsce raz na jakis czas ale jakiekolwiek usterki uwazam za niedopuszczalne w moim aucie. z góry wielkie dzieki za opinie i rady. pozdrawiam serdecznie

: ndz sie 30, 2009 13:35
autor: twromek
Zrób logi, sprawdź czy są jakieś błędy.

: ndz sie 30, 2009 13:46
autor: didmajster
jestem laikiem. co to jest?

: ndz sie 30, 2009 21:40
autor: leon79
musisz podjechac do kogos kto sprawdzi błedy (jesli sie jakies zapisaly w sterowniku) i zrobi logi dynamiczne za pomoca Vaga.

: ndz sie 30, 2009 22:31
autor: Adamm
didmajster, pewnie wtrysk sterujacy sie wiesza co jakis czas, pewnie w okolicach 3000 obrotow to wystepuje przy pelnym gazie, mocne szarpniecie jakby silnk chcial wskoczyc

: pn sie 31, 2009 07:54
autor: didmajster
dokladnie- zawsze gdy jest ok 3000 tyś. czy zwykły mechanik ktory naprawia mi zawsze mojego golfika bedzie umiał to zrobic czy to jakas powazniejsza operacja i musze pojechac np do serwisu? i jakie plus minus koszty naprawy gdyby okazalo sie ze cos wykaze?? dzieki za info

: pn sie 31, 2009 07:56
autor: Adamm
didmajster, bierzesz kumpla, zapalasz auto i wkrecasz na 3000 i tak trzymasz

druga osoba bierze przecinaczek i mlotek i puka we wtrysk sterujacy ( w jego korpus - tylko nie w ten bialy plastik)

trzeba popukac pare razy - jesli auto wytraci sie z obrotow (czknie) to znaczy ze wtrysk ster, do wymiany, wymiany mozesz nawet sam dokonac

: pn sie 31, 2009 08:17
autor: didmajster
dzieki wielkie za porade :pub: zrobie to jak tylko bede mogł i napisze co zaobserwowałem. :okej: tymczasem pozdrawiam sedrecznie

: wt wrz 01, 2009 17:20
autor: szuwar GT TDI
u mnie jest to samo i juz wiem ze to własnie wtrysk sterujacy jest walniety, od wymiany narazie odstarsza mnie koszt takiego uzywanego wtrysku :crazy: Poprostu narazie mam inne wydatki ,poczekam az padnie całkowicie tym bardziej ze zadko wkrecam golfa na 3000 :bajer:

: wt wrz 01, 2009 19:40
autor: Adamm
szuwar GT TDI, kup komplet uzywek od 110 konnego za 400 zl i ciesz sie odrazu wieksza moca :D

: wt wrz 01, 2009 19:52
autor: damcio151
i znów się powtórzę ... pukanie we wtrysk nie daje 100% pewności ... silnik może się krztusić, a wtrysk/ czujnik wzniosu iglicy, będzie sprawny :bajer:

: wt wrz 01, 2009 20:22
autor: Azz
Miałem podobny problem co przedmówca, tylko bardzo sporadycznie, myślałem że to nastawnik,
następnie padło na wtrysk sterujący w końcu dokręciłem wężyki paliwowe i problem znikł od tak ;).

Tak po prostu :)