Wzrost zużycia paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Wzrost zużycia paliwa

Post autor: Speedr001 » śr sie 26, 2009 22:47

Od niedawna w swoim 1V mam założoną pompę z grzybkiem oczywiście dokonałem zmian opisywanych na forum typu podniesienie ciśnienia na turbinie , spiłowałem podkładkę pod membraną w grzybku no i wywaliłem kata. Wszystko super samochód zmienił się nie do poznania przykładowo 1,9 tdi w tej chwili nie ma polotu .Ale do czego zmierzam zauważyłem
że wskazówka od stanu paliwa znacznie żwawiej kieruje się w stronę rezerwy niż jak to było w przypadku starej pompy do tej pory. Mam więc pytanko czy u was tak samo się stało po dokonaniu tych zmian jakie macie zużycia na 100 w swoich sprzęcikach??
A bym zapomniał jak wkręcę go powyżej 3,5tys obr to puszcza niezłą chmurkę czy to normalne ??
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 23:08 przez Speedr001, łącznie zmieniany 1 raz.


Speedr001

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sie 26, 2009 23:18

Pompa z LDA ma tą zaletę,że daje więcej mocy,ponieważ gdy turbo dmuchnie zwiększa się dawka paliwa,a minusem jest to,że auto siłą rzeczy więcej spali.Pewnie też podkręciłeś dawkę na śrubie regulacyjnej,więc nie dziwne,że zużycie paliwa rośnie.
Ja jak porobiłem mody w swoim 1V,to na początku nie mogłem się nacieszyć wzrostem mocy deptając po pedale gazu jak głupi,przez co robił się wir w baku bez mała.
Teraz jeżdżę sobie lightowo,wciskając mocniej gaz tylko wtedy gdy muszę i już paliwa nie ubywa tak szybko jak wcześniej :bigok:
W cyklu mieszanym wyszło mi 4,6l/100km :wink:
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 23:22 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw sie 27, 2009 08:47

A bym zapomniał jak wkręcę go powyżej 3,5tys obr to puszcza niezłą chmurkę czy to normalne ??
jeśli z pedałem wciśniętym do spodu to jest to normalne.
Speedr001 pisze:że wskazówka od stanu paliwa znacznie żwawiej kieruje się w stronę rezerwy niż jak to było w przypadku starej pompy do tej pory. Mam więc pytanko czy u was tak samo się stało po dokonaniu tych zmian jakie macie zużycia na 100 w swoich sprzęcikach?
A spalanie zależy w głównej mierze od kierowcy a nie od pompy pod warunkiem że jest ona sprawna i jest dobrze ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku.


Michaś_1977, kiedy w swojej pompie podmieniasz podajnik paliwa? :bajer:



Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » czw sie 27, 2009 21:49

Dzięki za odp pewnie ten wir to i u mnie przez pedał gazu w podłodze ale jak go nie wcisnąć skoro golfik teraz się aż o to prosi :helm: . Ale trzeba dać na luz bo cala wypłata szla by tylko na paliwo :grin: :grin: No a 4,6 to super wynik ja skontroluje przy następnym tankowaniu ile mi spali już jeżdżąc normalnie
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 21:51 przez Speedr001, łącznie zmieniany 1 raz.


Speedr001

Awatar użytkownika
nikusss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:16
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nikusss » czw sie 27, 2009 21:53

ja jak troche podepcze to w cyklu miejskim zblizam sie do 8/100... teraz staram sie wyluzowac i narazie wychodzi jakby w okolicy 6 ;) tyle ze passat chyba ciezszy jest



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 27, 2009 21:56

Jak dasz na luz,to nie pojedziesz :grin:
Nie traktuj go za ostro od razu po modach bo go zaszlachtujesz.Daj mu trochę czasu na przyzwyczajenie się.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » pt sie 28, 2009 22:42

no fakt na luzie to nie da się jeździć w każdym bądź razie wracam do normalności eco driving :grin: no i muszę udać się do mechanika czeka mnie wymiana rozrządu oleju no i płyn hamulcowy tez do wymiany i mogę śmigać dalej .
A jak to jest z tym kątem wtrysku na ile macie ustawiony ???


Speedr001

bartuss_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: bartuss_17 » pt sie 28, 2009 23:38

Siemanko, z tego co wiem to tez mam 1V - 44KW - 60KM - w razie czego sprostujcie :) Dzisiaj kumpel mi mowil, ze mozna z tym silnikiem zrobic jakies cuda, ze nie duzym kosztem mozna silniczek zmienic na ok 80-90KM. Z tego co widze to wlasnie o tym tu mowicie, ale ja nie moge znalezc nic na forum... :( Mozecie mi napisac jakies linki do tych wlasnie zmian cisnienia w turbinie, pompy, itp :) A tak powracajac do tematu to mi pali dosyc duzo - 7l/100km, prawie w ogole nie schodze ponizej :)
Jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc :D



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » sob sie 29, 2009 11:55

bartuss_17, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

Wywalonego masz kata? 7 litrów na trasie czy w mieście?
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 11:57 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob sie 29, 2009 13:13

7 litrów to i tak trochu dużo, może kiepskie paliwo lejesz, ja mam też podniesioną dawkę i obrócony pin + turbo na 1,5 bara a mi pali 5,1l w cyklu mieszanym
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 13:14 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

arwam

Post autor: arwam » sob sie 29, 2009 13:18

bartuss_17,

tematu masz podwieszone w FAQ a u Ciebie wystarczy pompę zmienić na taką z LDA i założyć intercooler



bartuss_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: bartuss_17 » sob sie 29, 2009 20:17

Mam wszysytko oryginalnie zrobione jak fabryka, przywiozlem go z Niemczech i nic nie bylo zmieniane - wiadomo, ze amorki, tuleje itp, ale nic poza tym w silniku. Katalizator mam, 7 litrow w miescie, na trasie ponizej 6 by zeszlo, ale co z tego skoro Wam pali ponizej 6 w miescie... Paliwo leje ZAWSZE na Shell'u, czasem V-Power, ale ostatnio prawie wcale.

NightRider dzieki wielkie za link :D
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 20:18 przez bartuss_17, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » sob sie 29, 2009 20:31

bartuss_17 pisze:Paliwo leje ZAWSZE na Shell'u, czasem V-Power, ale ostatnio prawie wcale.
ja niestety nie mogę powiedzieć o paliwach Shell że są dobre bo mam z nimi tylko same negatywne przejścia i już nawet patrzeć w ich stronę nie mogę



bartuss_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 22:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: bartuss_17 » ndz sie 30, 2009 21:50

Tankowalem wczoraj jak zawsze pod sam korek z odpowietrzeniem i z moich kalkulacji wyszlo, ze spalil 6,68 wiec nie jest az tak tragicznie :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 126 gości