Strona 1 z 1

problem przy przezbrojeniu na jednomas

: wt sie 25, 2009 19:19
autor: bugalon
Ze względu na to, że przesiadam się na jednomas z dwumasu w swoim AFNie nie rzucilem się na gotowy zestaw, ale zaczalem kompletować sam. Koło kupilem oddzielnie (od corrado 16V) i oddzielnie do tego sprzęgło od G60. Problem w tym ze nie mogę tego poskladać do kupy. Tarcza ma wypusty, które szorują mi po śrubach mocujących kolo zamachowe. Dodatkowo zapiera mi się wieloklinem o wał (stożek wału).

Składam coś nie tak - czy po prostu sprzęgło od G60 nie nadaje się do przejscia na jednomas?. Może wymaga to zastosowania innego kola zamachowego? Wolę sprzęgło od g60 niż z VRa bo ma znacznie większe sprężynki i zdecydowanie lepiej tłumi drgania niż takie VRowskie.

: wt sie 25, 2009 19:36
autor: Adamm
bugalon, nie bardzo wiem co tam moze nie pasowac

masz moze foty tego jak to wyglada?

: wt sie 25, 2009 19:55
autor: wesol
Moze jeszcze lepiej podaj nr tych wszystkich czesci tak dla pewnosci. Jeszcze spytam czy czasem nie wkladasz odwrotnie tarczy sprzeglowej bo wiesz chyba ze ma strone od skrzyni i do silnika.

: wt sie 25, 2009 20:29
autor: bugalon
Adamm pisze:bugalon, nie bardzo wiem co tam moze nie pasowac

masz moze foty tego jak to wyglada?
Mogę wrzucić foty ale wygląda to tak, że tarcza od strony kola zamachowego nie jest całkiem płaska. Jest delikatnie poszerzona w stronę koła zamachowego ale tylko w tym miejscu gdzie są śruby trzymające zamach do wału. Foty będą dopiero jutro ale sprawa naprawdę mocno dziwna dla mnie.

Acha - tarczy na pewno nie zakladam na odwrót, wymienilem juz kilkanascie sprzęgieł, naprawdę nie jestem laikiem :)

: wt sie 25, 2009 21:05
autor: Adamm
bugalon, no wlasnie to wysuniecie (ze sprezynami) idzie w kierunku skrzyni, najlepiej jak pokazesz fotki

: śr sie 26, 2009 09:32
autor: bugalon
Adamm pisze:bugalon, no wlasnie to wysuniecie (ze sprezynami) idzie w kierunku skrzyni, najlepiej jak pokazesz fotki
Nie no Panowie, naprawdę wiem jak zamontować tarczę :) Nie róbmy sobie jaj :) Tarcza jest grubsza niż powinna być po stronie kola zamachowego w miejscu przykrecania zamachu do wału. Po stronie skrzyni jest jeszcze grubsza bo ma cały układ tłumienia drgań.

Ostatecznie okazało się, że sprzęgło które dostałem jest bóg wie z czego (na pewno nie takie jak chcialem). Koło zamachowe mam dobre. Po prostu dostawca sie pomylił i władował w kartonik nie to co potrzeba (to chyba sprzęgło od jakiegos VW T4)

: śr sie 26, 2009 12:57
autor: Adamm
bugalon, no i wszystko jasne :)

bugalon, najlepiej zapytac o najprostsze rzeczy bo sam wiem ze czlowiek sie lapie na najbanalniejszych sprawach :D