TDI, czy TDI PD kupić?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

TDI, czy TDI PD kupić?

Post autor: stonefree » pn sie 24, 2009 20:22

Sorry, napewno sie powtarzam, ale co z doswiadczenia polecalibyście do kupna w MK4?Pompa, czy pompowtryskiwacze?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 20:30

to zależy, czy chcesz jeździć serią, czy dbasz o silnik , o jakość paliwa itd.
pompa jest mniej wymagająca



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 21:56

Ja też sie tak wahałem padło na tdi pd i nie żałuję mam go ponad rok leje paliwo na normalnych stacjach (zwykła ropa nie żadne vpower czy inne) wymieniam filtr 2 razy w roku i chodzi jak zegarek w vagu pompki w świetnej kondycji VP to stara generacja silnika (nie twierdze że zła) no i tak jak pisał kolega lepiej znosi kiepskie paliwo a nawet opał :) za to PD to wyższa kultura pracy i moment obrotowy


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn sie 24, 2009 22:01

Neoarti pisze:wymieniam filtr 2 razy w roku
Paliwa??

[ Dodano: 24 Sie 2009 22:02 ]
to ile ty robisz km rocznie??


User

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 22:02

Neoarti pisze:za to PD to wyższa kultura pracy
z tym bym się nie zgodził :P PD znane są ze swego głośnego klekotu



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 22:06

Czy ja wiem może jak jest zimny bo wtedy faktycznie klepie jak głupi
wydaje mi się jednak że ciepły pracuje bardziej miękko mam porównanie z audi bo parkuje obok mnie i sadzę że jego silnik jest głośniejszy


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 22:11

Neoarti pisze:wydaje mi się jednak że ciepły pracuje bardziej miękko mam porównanie z audi bo parkuje obok mnie i sadzę że jego silnik jest głośniejszy
może ma coś z kątem wtrysku :chytry: moim zdaniem lepiej chodzą VP, a jeszcze lepiej zadbane 1.6TD, jak zegareczek :grin:



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 22:18

a dobre 1,5D to już idealnie :) ale tak jak piszesz kwestia gustu no i dużo zależy od stanu technicznego silnika


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
cosmoo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
Kontakt:

Post autor: cosmoo » pn sie 24, 2009 22:18

damcio151 pisze:... a jeszcze lepiej zadbane 1.6TD, jak zegareczek :grin:
wiem coś o tym :grin: mam obydwa na podwórku :jezor:


Jeśli chodzi o różnice w pracy między VP a PD, to PD jest o wiele głośniejszy od VP, ale za to PD ma lepsze osiągi. Tak samo jest ogromna różnica w kulturze pracy między CR a PD ;)


[b]The discipline of writing something down is the first step toward making it happen.[/b]

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pn sie 24, 2009 22:56

Jak lubisz ogień i masakrowanie wszystkich na światłach to tylko PDeka.
Maja wspamiałe momenty obrotowe. Przy starcie wpaniale sie zbieraja.

Pozdro

ZC



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pn sie 24, 2009 22:59

Nie bez powodu większość nowych silników ma pd ;) aczkolwiek ja bym stawiał na poczciwego vp, najlepiej jeszcze z turbo bez zmiennej geometrii - taki samochód po prostu jest idoto odporny (no dobra - zaraz ktoś tu wyskoczy z niezniszczalnym SDI, ale samochód ma jechać a nie się toczyć), a nawet 90KM do mk4 tak na prawde wystarcza przy normalnej jeździe (aczkolwiek przy wyprzedzaniu na trasie przydałoby się to 150 :))



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pn sie 24, 2009 23:10

Mi się bardziej podoba praca PD. Nawet jeśli jest głośniej (choć to kwestia stanu techniczego silnika jak ktoś wyżej już wspomniał) to jest to muzyka dla moich uszu. Jechałem niedawno Audi A3 TDI 90KM i nie podobało mi się. Może większy komfort niż w moim Polo ale praca taka sobie. Wole PD, szczególnie na światłach, przejazdach kolejowych i rondach:) No i do wyprzedzania rewela...



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn sie 24, 2009 23:22

Dziekuje za wszystkie wypwiedzi.
A jeszcze kilka pytań. Jakie są różnice w cenach rozrządu? Czy PD ma większą ilość układów wykonawczych sterowanych przez ECU? Czy ogólnie bardziej sie rypia niż VP? Czy sprzęgła są inne w VP i PD?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 23:25

stonefree pisze:A jeszcze kilka pytań. Jakie są różnice w cenach rozrządu?
a zobacz na allegro :P
stonefree pisze:Czy PD ma większą ilość układów wykonawczych sterowanych przez ECU?
tak, niewiele, ale ma
stonefree pisze: Czy ogólnie bardziej sie rypia niż VP?
jak dbasz tak masz ... wszystko zależy od stanu silnika, nie ma reguły



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości