Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
-
Kontakt:
Post
autor: stonefree » pn sie 24, 2009 20:22
Sorry, napewno sie powtarzam, ale co z doswiadczenia polecalibyście do kupna w MK4?Pompa, czy pompowtryskiwacze?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 20:30
to zależy, czy chcesz jeździć serią, czy dbasz o silnik , o jakość paliwa itd.
pompa jest mniej wymagająca
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 21:56
Ja też sie tak wahałem padło na tdi pd i nie żałuję mam go ponad rok leje paliwo na normalnych stacjach (zwykła ropa nie żadne vpower czy inne) wymieniam filtr 2 razy w roku i chodzi jak zegarek w vagu pompki w świetnej kondycji VP to stara generacja silnika (nie twierdze że zła) no i tak jak pisał kolega lepiej znosi kiepskie paliwo a nawet opał
za to PD to wyższa kultura pracy i moment obrotowy
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
leon79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 686
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
- Lokalizacja: Szydłowiec
Post
autor: leon79 » pn sie 24, 2009 22:01
Neoarti pisze:wymieniam filtr 2 razy w roku
Paliwa??
[ Dodano: 24 Sie 2009 22:02 ]
to ile ty robisz km rocznie??
User
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 22:02
Neoarti pisze:za to PD to wyższa kultura pracy
z tym bym się nie zgodził
PD znane są ze swego głośnego klekotu
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 22:06
Czy ja wiem może jak jest zimny bo wtedy faktycznie klepie jak głupi
wydaje mi się jednak że ciepły pracuje bardziej miękko mam porównanie z audi bo parkuje obok mnie i sadzę że jego silnik jest głośniejszy
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 22:11
Neoarti pisze:wydaje mi się jednak że ciepły pracuje bardziej miękko mam porównanie z audi bo parkuje obok mnie i sadzę że jego silnik jest głośniejszy
może ma coś z kątem wtrysku
moim zdaniem lepiej chodzą VP, a jeszcze lepiej zadbane 1.6TD, jak zegareczek
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » pn sie 24, 2009 22:18
a dobre 1,5D to już idealnie
ale tak jak piszesz kwestia gustu no i dużo zależy od stanu technicznego silnika
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
cosmoo
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
-
Kontakt:
Post
autor: cosmoo » pn sie 24, 2009 22:18
damcio151 pisze:... a jeszcze lepiej zadbane 1.6TD, jak zegareczek
wiem coś o tym
mam obydwa na podwórku
Jeśli chodzi o różnice w pracy między VP a PD, to PD jest o wiele głośniejszy od VP, ale za to PD ma lepsze osiągi. Tak samo jest ogromna różnica w kulturze pracy między CR a PD
[b]The discipline of writing something down is the first step toward making it happen.[/b]
-
Zimny Chirurg
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
-
Kontakt:
Post
autor: Zimny Chirurg » pn sie 24, 2009 22:56
Jak lubisz ogień i masakrowanie wszystkich na światłach to tylko PDeka.
Maja wspamiałe momenty obrotowe. Przy starcie wpaniale sie zbieraja.
Pozdro
ZC
-
Shmatan
- V.I.P.
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Shmatan » pn sie 24, 2009 22:59
Nie bez powodu większość nowych silników ma pd
aczkolwiek ja bym stawiał na poczciwego vp, najlepiej jeszcze z turbo bez zmiennej geometrii - taki samochód po prostu jest idoto odporny (no dobra - zaraz ktoś tu wyskoczy z niezniszczalnym SDI, ale samochód ma jechać a nie się toczyć), a nawet 90KM do mk4 tak na prawde wystarcza przy normalnej jeździe (aczkolwiek przy wyprzedzaniu na trasie przydałoby się to 150
)
-
Giugiaro1
- Ma gadane
- Posty: 167
- Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
- Lokalizacja: Pomorze
-
Kontakt:
Post
autor: Giugiaro1 » pn sie 24, 2009 23:10
Mi się bardziej podoba praca PD. Nawet jeśli jest głośniej (choć to kwestia stanu techniczego silnika jak ktoś wyżej już wspomniał) to jest to muzyka dla moich uszu. Jechałem niedawno Audi A3 TDI 90KM i nie podobało mi się. Może większy komfort niż w moim Polo ale praca taka sobie. Wole PD, szczególnie na światłach, przejazdach kolejowych i rondach:) No i do wyprzedzania rewela...
-
stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
-
Kontakt:
Post
autor: stonefree » pn sie 24, 2009 23:22
Dziekuje za wszystkie wypwiedzi.
A jeszcze kilka pytań. Jakie są różnice w cenach rozrządu? Czy PD ma większą ilość układów wykonawczych sterowanych przez ECU? Czy ogólnie bardziej sie rypia niż VP? Czy sprzęgła są inne w VP i PD?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn sie 24, 2009 23:25
stonefree pisze:A jeszcze kilka pytań. Jakie są różnice w cenach rozrządu?
a zobacz na allegro
stonefree pisze:Czy PD ma większą ilość układów wykonawczych sterowanych przez ECU?
tak, niewiele, ale ma
stonefree pisze: Czy ogólnie bardziej sie rypia niż VP?
jak dbasz tak masz ... wszystko zależy od stanu silnika, nie ma reguły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 144 gości