Strona 1 z 1
Pasek wieloklinowy
: pn sie 24, 2009 13:49
autor: bodzioski
Witam
. Podejrzwam że ten temat był już wałkowany, ale...
można oczopląsu dostać od przglądania. Rok temu w warsztacie wymienili mi paski, pompę wody i t.d.. Po jakimś krótkim czasie zaczęło mi piszczeć pod maską. Pojeczałem do tych miglanców i stwierdzili że pasek od altka piszczy. Męcze się już tak prawie rok i wkońcu kupilem pasek BOSH'a -orginal i innemu mchanikowi zleciłem zrobienie hebelków no i przy okazji wymiana tego paska. Hamulce zrobił a z paskiem nic bo stwiedził że ciut za krótki. Czy to możliwe? A jeszcze dodaje schemat jak to niby ma być i jak jest. Jeszcze jedno, czy pompa wody może chodzić odwrotnie? Bo mi się wydaje że tak, bo u mnie tak jest... Jeszcze raz
przepraszam za mój temat. Pozdrawiam
...
: pn sie 24, 2009 13:58
autor: bodzioski
To znowu JAAA... Czy tak pasek może być założony? Sorka że teraz pytam no wiecie -rozpisałem się...
Pozdro
[ Dodano: 24 Sie 2009 14:00 ]
Tak myślałem... Dzięx belcho99
: pn sie 24, 2009 14:30
autor: lowi85
pasek powinien być pod pompą - rowkami do koła pompy(nie nad), tak jak masz zaznaczone strzałką jest dobrze
sam kiedyś mialem założony pasek nad pompą i nic szczególnego sie nie działo oprócz tego że woda się dłużej i bardziej nagrzewała... No i samo założenie paska w taki sposób jest dosyć kłopotliwe, nie jedna panienka się pewnie posypała jak mechanik Ci to tak zakładał
: pn sie 24, 2009 14:37
autor: MackoMan
Tez miałem to piszczenie. Na początku wymieniłem kółko pasowe na altku,które nic nie dało. Póżniej wymieniłem koło pasowe na wale i w końcu przestalo piszczeć.
: pn sie 24, 2009 19:21
autor: bodzioski
No ale u mnie piszczy jakąś chwilę po zapłonie a potem przestaje. Będe musiał sam zadziałać i zrobić porządek z tymi świerszczami. Dziex za słówka otuchyyy...
[ Dodano: 26 Sie 2009 19:47 ]
...
no i zrobiłem jak się należy i jest ok. A wszystkich pseudo mechaniorow to
i tyle na ten temat. Pozdro i dzięx- nerka