Strona 1 z 1

jak odpalam rano to strasznie dymi

: pn sie 24, 2009 08:22
autor: adi19
Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?

Re: jak odpalam rano to strasznie dymi

: pn sie 24, 2009 09:01
autor: doggie
adi19 pisze:Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?
stawiam na parę wodną, nic szczególnego - normalny objaw,

: pn sie 24, 2009 09:06
autor: Shmatan
Pytanie czy biały biały, czy niebiesko-siwobiały. Ten drugi może być już poważny

: pn sie 24, 2009 09:40
autor: adi19
Shmatan pisze:Pytanie czy biały biały, czy niebiesko-siwobiały. Ten drugi może być już poważny
czyli jak powazny?hmm...bede musial go jutro dokladnie sprawdzic jaki to kolor,ale wydaje mi sie ze bialy do konca nie jestem pewien,a jesli te drugi to od czego to kolego?

: pn sie 24, 2009 15:05
autor: PELE
mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu, nie ubywa Ci oleju zbyt dużo i za szybko? Kontroluj bagnet co się na nim dzieje

jak wymieniałem uszczelkę pod głową przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów, po tym zabiegu ilość puszczanego jasnego dymku minimalnie się zmniejszyła

jeśli nie ubywa oleju zbyt dużo w zastraszających ilościach nie ma co się martwić tym dymkiem, ja u siebie zaobserwowałem, że przy większym butowaniu auta na następny dzień dymek jest bardziej zauważalny :bigok:

: pn sie 24, 2009 15:27
autor: doggie
pelton1985 pisze:mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu,
oj para wodna potrafi znacznie dłużej "wylatywać" z tłumika zwłaszcza teraz, kiedy poranki są chłodniejsze i wilgotniejsze, chodzi mi oczywiście o tę widoczną parę, bo tak na marginesie to para leci cały czas

: pn sie 24, 2009 19:50
autor: hijacker4
Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ;) ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz

: śr wrz 02, 2009 12:33
autor: adi19
hijacker4 pisze:Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ;) ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz
panowie moze ci mi powiedziec dokladnie jak sprawdzic ta turbine bo ze mnie to troche taki lajek jest wiec bede musial powiedziec ojcu zeby mi to sprawdzil tylko chcialbym zebyscie mi wytlymaczyli co dokladnie mam zrobic zeby sprawdzic czy to turbina nie poszla...??z gory dzikeuje za pomoc:)pozdraiwam serdecznie...

: śr wrz 02, 2009 14:48
autor: hijacker4
adi19, jak chcesz ja sprawdzic to pojedz do mechanika najlepiej i niech zdejmie rure ktora dochodzi jak to najlatwiej powiedziec, od filtra powietrza. i trzeba poruszac wirnikiem (zgaszone auto musi byc !!!!!) jak ma luzy szczegolnie wzdłużny nawet minimalny to turbo do wymiany ew regeneracji

: śr wrz 02, 2009 15:07
autor: adi19
panowie a droga taka sprawa jest?chodzi mi o naprawe tego?

: śr wrz 02, 2009 20:56
autor: hijacker4
Regeneracja około 800zł, + wymiana o ile nie robisz tego sam około 200zł,

jeśli znajdziesz dobrą używkę (np z rozbitka itp i sprawdzisz czy nie ma luzów itp) to możesz się zamnkąć w 500zł